הוכרז: Lenovo A7000 – סמארטפון שוק ביניים עם טכנולוגיית Dolby Atmos

במהלך תערוכת המובייל MWC 2015 שנערכת בימים אלה בברצלונה, הכריזה חברת לנובו (Lenovo) הסינית על מגוון סמארטפונים חדשים, בהם אנו מוצאים את הסמארטפון מבוסס האנדרואיד Lenovo A7000. הדגם החדש מוכיח מחדש כי יש באפשרותנו לקבל סמארטפון בעל מפרט חזק ואיכותי, לצד תג מחיר מינימלי, המתאים לכל כיס.

Lenovo-A7000-Dolby-Atmos-2מכשיר הסמארטפון מגיע עם מסך IPS בגודל 5.5 ברזולוציית HD 720P, כאשר מתחת למכסה המנוע נמצא מעבד מתומן ליבות מבית היוצר של מדיה-טק מדגם MT6752 במהירות שעון של 1.5GHz לצד 2GB RAM, נפח אחסון 8GB וסוללה בקיבולת 2900mAh.

רמקול המכשיר מציג לנו, לראשונה במכשיר סלולרי, את טכנולוגיית ה-Dolby ATMOS Sound, אשר אמורה לספק, על-פי החברה, צליל חי, נקי וחד. טכנולוגיה זו צפויה לאפשר למשתמש להאזין לרמת ווליום אחידה, ללא כל קשר לתוכן המושמע במכשיר.

מצלמת המכשיר הראשית תספק תמונות ברזולוציית 8 מגה-פיקסל עם פוקוס אוטומטי ואילו הקדמית תצלם תמונות בגודל 5 מגה-פיקסל. עובי ה-A7000 נמדד ב-7.9 מ״מ, כאשר משקלו עומד על 140 גרם. בין היתר נמצא גם אופציה לשני כרטיסי סים, גלישה ברשת הדור הרביעי וכמובן, מחיר אטרקטיבי במיוחד – החל מ-169 דולר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים