סמסונג תחלק 22 אפליקציות במתנה לרוכשי ה-Galaxy S6, גם אפליקציות ישראליות ביניהן

על מכשירי הדגל החדשים שלה, ה-Galaxy S6 וה-S6 Edge, הכריזה סמסונג כבר לפני מספר ימים ואיתם מגיע שדרוג משמעותי לממשק הטאצ׳-וויז (TouchWiz) המוכר. ממשק המערכת בגרסתו האחרונה מבית סמסונג מכיל שיפורים רבים, כשהעיקרי ביניהם הינו הפחתה של כמות האפליקציות של סמסונג המותקנות מראש במכשיר, ומעכירות על השימוש בו.

כמו כן, סמסונג מספקת עם שני מכשירי הדגל החדשים מספר לא קטן של אפליקציות פרימיום, דווקא שלא בייצורה, אותן יקבלו במתנה משתמשים הרוכשים את מכשיריה המריצים את הגרסה החדשה. האפליקציות אינן מגיעות באופן מובנה עם המכשירים ויסופקו בהורדה מהחנות של החברה. בין האפליקציות אותן מספקת החברה במתנה, ניתן למצוא גם כמה נציגות ישראליות, כמו מג’יסטו (Magisto) וקיפי (Keepy).

הנציגות הישראלית ב-Galaxy S6

Magisto הינה אפליקציה ישראלית המספקת למשתמש כלי לעריכת קטעי הוידאו במכשיר הסלולרי, המקביל לעבודתם של צוות צילום, עריכה ובימוי מקצועיים. האפליקציה כוללת מאפיינים רבים, אותם לא ניתן למצוא במרבית אפליקציות עריכת הוידאו הקיימות בשוק, ביניהן זיהוי פנים, התמקדות בפריט המצולם לאורך קטעי וידאו שונים, וכמובן איחודם לקטע וידאו בודד.

מלבד Magisto, נמצאת בין 22 אפליקציות הפרימיום המגיעות במתנה עם ה-Samsung Galaxy S6 וה-S6 Edge גם אפליקציית Keepy הישראלית, זו מאפשרת להורים לשמור את הרגעים החשובים ביותר בחיי ילדיהם ברשת חברתית פרטית ולשתף זאת עם המשפחה הקרובה בלבד, אלו יכולים להצטרף באמצעות הזמנה בלבד.

באפליקציית Keepy יוכלו ההורים והמשפחה הקרובה לשמור ולשתף תמונות, סרטונים, מזכרות ומתנות מן הילדים, זאת לצד אופציה להשאיר לחברי המשפחה שהוזמנו לאפליקציה הודעות וידאו, הודעות קוליות בצירוף תמונה ועוד.

לפניכם רשימת האפליקציות המלאה:

Magisto
Keepy
Fleksy
LastPass
Evernote
VSCO
Uber
PayPal
Audible
Life360
Pocket
Workout Trainer
Shazam
Pac-Man Friends
Pocket
Endomondo
The Economist
The Hobbit: Kingdoms
Hancom Office
Kindle for Samsung
Dragons of Atlantis: Heirs
NYTimes


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים