דיווח: מערך הצילום של Sony Xperia Z4 יכיל מייצב תמונה אופטי

בשנים האחרונות לא מעט סמארטפונים מבית היצרניות המובילות בשוק כוללים במערך הצילום שלהם גם מייצב תמונה אופטי (OIS), המשפר באופן משמעותי את הצילום בתאורה לקויה ובאיזורים חשוכים. רבות מהיצרניות בוחרות בחיישן אופטי מבית יצרנית המצלמות והסמארטפונים מבין הגדולות בעולם, הלוא היא Sony. עם זאת, ובאופן מפתיע למדי, דווקא בסמארטפונים ומכשירי הדגל מבית סוני לא זכינו לראות את מייצב התמונה האופטי.

ייתכן כי מגמה זו תשתנה בקרוב, כאשר חברת ON Semiconductor הציגה במהלך תערוכת MWC 2015 פיתרון לייצוב תמונה אופטי חדש בעלות נמוכה משמעותית מהקיימים בשוק. מן החברה נמסר כי בטכנולוגיית ייצוב התמונה האופטי אותה הציגו ״אין צורך במיקרו-מעבד או תוכנה יקרה״.

ארתור גונסקי, בכיר במחלקת השיווק העולמי של החברה, מסר בהדגמה אותה ביצע כי מייצב התמונה ״יהיה מאוד מוצלח בסמארטפונים זולים ואף בעלות נמוכה, כמו מכשירי ה-Sony Xperia לדוגמה, או בסמארטפונים יקרים אחרים המגיעים מיצרניות קוריאנות בימים אלו״.

לא ניתן לראות בדברים אלו כרשמיים, אך בהחלט אפשרי לשער כי שיתוף פעולה בין החברות עשוי להירקם, ולהוביל להשקת מכשיר חדש מבית Sony אשר יכיל במערך הצילום שלו מייצב תמונה אופטי. סוני צפוייה להכריז בקרוב על יורשו של ה-Xperia Z3, ונראה כי עד הקיץ הקרוב, בו יוכרז המכשיר, לא נדע האם אכן Sony תיישר קו מול שאר היצרניות.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים