דלפו לרשת תמונות חדשות של סמארטפון ה-HTC One M9 Plus

שבוע עבר מאז הציגה יצרנית הסמארטפונים הטיוואנית HTC את מכשיר הדגל החדש שלה, One M9, ונראה כי בחברה כבר שוקדים על השקה קרובה של מכשיר נוסף. HTC One M9 Plus דלף לרשת בתמונות חדשות המגיעות מסין, דרכן הוא מוצג כמעין גרסה משודרגת של סמארטפון הדגל החדש עם עיצוב מעט שונה הכולל מצלמה עגולה וכפתור בית פיזי משולב עם קורא טביעות אצבע.

התמונות, שדלפו דרך הרשת החברתית הסינית Weibo, מציגות את One M9 Plus כבעל מסך גדול יותר ורכיב מצלמה גדול במיוחד בגב המכשיר שלצידו פלאש LED כפול. עוד כולל המכשיר כפתור בית פיזי מלבני הדומה מאוד לזה המזוהה עם סדרת מכשירי הגלקסי של סמסונג.

אם נאמין לתמונות החדשות הללו, נראה כי ב-HTC מנסים לספק מענה למתחרות הגדולות בקטגוריות נוספות. בסין, עשוי המכשיר הזה להימכר תחת סדרת Desire שהפכה פופולרית מאד בשנתיים האחרונות, בעודו כולל ערכת שבבים מבית MediaTek. מדינות מערביות יזכו ככל הנראה במיתוג יוקרתי יותר, תחת השם One M9 Plus, ועם מעבד Snapdragon של חברת קוואלקום.

לפי הנתונים שדלפו לרשת, המכשיר יגיע עם מסך 5.2 אינץ’ ברזולוציה של 2560X1440, ערכת השבבים MT6795 של MediaTek עם מעבד שמונה-ליבות 2.0Ghz או Snapdragon 810 של קוואלקום, זיכרון פנימי 3GB RAM, נפח אחסון מובנה 32GB, קורא טביעות אצבע ורמקולים קדמיים בטכנולוגיית BoomSound של החברה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים