HTC נכנסת לקצב: מכריזה על מכשירי הפייסבוק Salsa ו-ChaCha

איו ספק שתערוכת MWC מספקת לנו הרבה הפתעות בקצב מסחרר, כך גם עם HTC, שלאחר ההכרזה מוקדם יותר על מספר מכשירים חדשים ועל טאבלט חדש, מפתיעה אותנו כעת עם עוד קלף מהשרוול ומציגה שני מכשירים חדשים שלא ראינו קודם לכן. אם לפני כמה שבועות התרוצצו שמועות על כך ש-HTC בונה שני מכשירים עבור הרשת החברתית Facebook, כעת זה וודאי – החברה הודיעה היום על כוונתה לשחרר שני מכשירים חדשים שייבנו על בסיס הרשת החברתית המובילה בעולם.
.
שני המכשירים יתהדרו (?) בכפתור חומרה ייעודי בדמות הלוגו של פייסבוק שיהבהב בצורה נעימה בכל פעם שנבצע פעולה כלשהי שנוכל לשתף עם חברינו. כך לדוגמא אם נצלם תמונה במכשיר, יהבהב הכפתור ויזכיר לנו שנוכל לשתף אותה בפרופיל האישי שלנו. בנוסף, לחיצה ארוכה על הכפתור תציג לנו את העדכונים האחרונים מהרשת החברתית. המכשיר הראשון נקרא SALSA ומבוסס על מערכת ההפעלה אנדרואיד בגרסה 2.4, מכיל מעבד בתדר 600MHz, מסך מגע בגודל 3.4 אינץ’ ברזולוציה של 480 על 320 פיקסלים ומצלמת המצויידת בחיישן 5 מגה-פיקסל.

המכשיר השני עונה לשם ChaCha, שבדומה לאחיו מציג מפרט זהה למדי בכל הפרמטרים העיקריים. הדבר השונה הוא המסך שהצטמק ל-2.6 אינץ’ (עם אותה רזולוציה של 480 על 320 פיקסלים), מה שאיפשר את הוספתה של מקלדת מלאה למכשיר. בשני המכשירים יוטמע ממשק הSense המפורסם של החברה שעשה את מכשיריה לכל-כך אטרקטיביים. HTC מסרה כי נערכו מספר שינויי ממשק על מנת להתאים את המכשיר בצורה מושלמת לפייסבוק, כך שכל פעולת השיתוף וצריכת המידע תהיה קלה למשתמש.
.
שני המכשירים צפויים להמכר החל מהרבעון השני של השנה הנוכחית (כמו עוד הרבה מכשירים אחרים). אנו חוזים חדירה רצינית של פייסבוק גם לעולם החומרה כאשר היא מנסה להשיג דריסת רגל בכל דרך אפשרת ולגרום לנו להשאר מחוברים לרשת החברתית בכל זמן נתון.
.
האם מישהו צריך בכלל מכשיר יעודי לפייסבוק, או שמא מדובר בעוד תרגיל שיווקי?


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים