הודלף: תמונות חדשות מציגות גב מעט קמור ל-LG G4

למרות המיקום הנוח ואור הזרקורים הנלווה אליו, LG החליטה שלא להציג את מכשיר הדגל שלה, ה-LG G4, בתערוכת MWC 2015 על מנת להימנע מתחרות ישירה מול ה-Samsung Galaxy S6. כראוי למכשיר דגל לו ציבור לקוחות החברה מצפה בקוצר רוח, אנו שומעים בשבועות האחרונים רבות אודות השקתו המתקרבת של המכשיר. כעת, מודלפת תמונה ממקור המוטל בספק, המציגה את גב ה-LG G4.

בתמונה המודלפת ניתן לראות כי ה-G4 מעט מעוגל ונראה כי משתמש בטכנולוגיית המסכים הקמורים של LG, אך באופן פחות קיצוני מאשר מכשיר סדרת ה-Flex של החברה. את מימדיו של המכשיר מעט קשה לשער, אך על-פי דיווחים קודמים אין ציפייה לשינויים דרסטיים במימדים. המכשיר, כפי שמוצג בתמונה, נראה כמעט וזהה לחלוטין לקודמו, זאת למרות הדיווחים כי ה-G4 יבצע שימוש נרחב באלומיניום, אותו אנו לא רואים בבירור בתמונה.

על פי דיווחים קודמים, LG צפויה להציג את מכשיר הדגל כבר באפריל הקרוב ותולה בו תקוות רבות לעתידה, כאשר החברה מציינת שעל פי הערכותיה, תמכור כמות סמארטפונים של 10 מיליון מכשירים ברחבי העולם. LG G4 צפוי להגיע עם מעבד Snapdragon 810, מצלמת 16 מגה-פיקסל ואף קורא טביעות אצבע, אשר ימוקם בגב המכשיר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים