LaCie מכריזה על כונן חיצוני המיועד עבור ה-Macbook החדש

יצרנית פתרונות האחסון LaCie הכריזה על כונן חיצוני יוקרתי חדש בעל חיבור USB מסוג C. הכונן מיועד עבור מחשב ה-Macbook החדש שהשיקה חברת אפל באירוע Spring Forward שקיימה ביום שני.

אפל הדהימה את כולנו כשבחרה להשיק את ה-Macbook החדש עם חיבור אחד ויחיד: חיבור USB מסוג C. החיבור החדשני מאפשר העברת מידע במהירות של עד עשרה גיגה-בייט לשנייה ותומך במגוון תקנים: HDMI, DisplayPort, VGA ודורות ה-USB הקודמים. החיבור החדש מסוגל לנשוא חשמל בהספק של עד 100 וואט, מה שאיפשר לאפל לזנוח את חיבור ה-MagSafe הותיק ולהשתמש בחיבור החדש גם לטעינת המחשב.

החיסרון העצום שכרוך בעובדה שקיים במחשב חיבור אחד ויחיד הוא שלא ניתן להטעין את המחשב ולחבר אביזרים חיצוניים בו זמנית ללא שימוש במתאם ייעודי. אפל, כהרגלה, גובה עשרות דולרים עבור המתאמים, שמתווספים לעלות המחשב שעומדת על לא פחות מ-1299 דולרים.

Lacie-Macbook-Porche-Design

אפל הבטיחה במהלך אירוע ההשקה שבחודשים הקרובים יושקו אביזרים רבים שתומכים בחיבור החדש בצורה מובנית, והכונן החדש של LaCie מהווה סנונית ראשונה לקיום הבטחה זו. הוא תוכנן במיוחד עבור ה-Macbook החדש ותומך בצורה מלאה בתוכנת הגיבוי של אפל, Time Macine. הכונן אף מציע מעטפת אלומיניום יוקרתית שתואמת למעטפת המחשב. בעזרת החיבור החדש, מסוגל הכונן להעביר מידע במהירות של 100 מגה-בייט לשנייה, מהירות מרשימה עבור כונן חיצוני. בניגוד ל-Macbook, מתאמים לחיבור ה-USB הקודם כלולים במחירו של הכונן.

הכונן החדש יהיה זמין בנפחים של 500 גיגה-בייט, 1TB ו-2TB. הוא יוצע למכירה ברבעון השני של שנת 2015 ולא מן הנמנע שיגיע גם אל ארצנו הקטנטונת.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים