הכירו את Meerkat – האפליקציה הישראלית שצוברת תאוצה בעולם הטכנולוגיה

האם הלהיט התורן הבא בעולם הטכנולוגיה יגיע מישראל? בימים האחרונים הרשת רועשת וגועשת סביב אפליקציה ישראלית חדשה בשם Meerkat שהצליחה להשיג כבר עשרות אלפי משתמשים כולל כמה מפורסמים מאוד.

הבסיס של Meerkat פשוט למדי – האפליקציה מאפשרת לכל העוקבים שלכם בטוויטר לצפות בשידור חי אחר אירוע שאתם מצלמים בזמן אמת. ברגע שהשידור יתחיל האפליקציה תצייץ באופן אוטומטי לכל קהל העוקבים קישור לצפייה ישירה.

הייחודיות של האפליקציה, על פני מתחריה הרבות, טמונה בעבודה כי העוקבים לא צריכים להוריד גם הם את האפליקציה או לבצע כל פעולה נוספת – כל שעליהם לעשות הוא ללחוץ על הקישור והם כבר בתוך ההצגה. באופן זהה, ברגע שהמשתמש מפסיק לצלם השידור מופסק גם הוא.

ההצלחה של Meerkat הייתה מהירה מאוד. תוך שלושה ימים מהרגע שהיא עלתה לאוויר היא הצליחה להשיג כ-15,000 אלף משתמשים ולא פחות מ-8,000 שידורים של קטעי וידוא שבוצעו על ידי המשתמשים. יש לציין כי האפליקציה זמינה בשלב זה רק ל-iOS (באנדרואיד ניתן רק לצפות בסרטונים) מה שרק הופך את כמות המשתמשים והשידורים למרשימים עוד יותר בהינתן שהאפליקציה זמינה רק לפלטפורמה אחת.

אחד מהמשתמשים הראשונים שאימץ את השירות הישראלי היה לא אחר מהשחקן אשטון קוצ’ר, שידוע בחיבתו הגדולה לטכנולוגיה וברצון שלו לאמץ עוד בשלבים הראשונים טרנדים טכנולוגים חדשים. אנחנו מאמינים כי הוא אחראי, בין היתר, על הגידול במשתמשים ועל שימושם של עוד כמה מפורסמים.

ראינו את זה כבר

meerkat-gid-video-gadgetycoil

האפליקציה נבנתה על ידי שלושה ישראליים: בן רובין, איתי דנינו ורועי תירוש שאחראים גם על הקמתה של אפליקציית Yevvo – גם היא אפליקציה המאפשרת שידור ישר של אירועים. Yevvo, אשר לא הצליחה להשיג מומנטום משמעותי על אף כמות המשתמשים המכובדת נסגרה לפני זמן קצר וכעת נולדה מחדש כ-Meerkat.

נזכיר לסיום כי השוק מלא אפליקציות מתחרות, חלקן גם ישראליות, שניסו לרכב על גל השידורים בזמן אמת, אך משום מה אף אחת מהן לא הצליחה לרתום את המשתמשים ולהפוך להיות חלוצה בתחומה. מעניין יהיה לראות האם Meerkat תצליח להיות זאת שתפרוץ את המחסום ותהייה מקור גאווה נוסף בהייטק הישראלי.

להורדת האפליקציה ל-iOS – לחצו כאן

להורדת האפליקציה לאנדרואיד – לחצו כאן


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים