דיווח: LG צפויה להציג במחצית השניה של 2015 את ליין הפרימיום LG G Note

LG G Pro 2

בשבועות האחרונים גוברות השמועות אודות מכשיר הדגל LG G4 ונראה כי מעט שכחנו מסדרת הפאבלטים אותה ראינו בחברה עד לפני כשנתיים, כשהדגם האחרון בה היה ה-LG G Pro 2. כעת, למרות שבשנה שעברה היה ה-G3 מכשיר הפרימיום היחיד אותו הציגה לנו החברה, נראה כי השנה תוצג סדרת פרימיום נוספת. בראיון שהתבצע במהלך תערוכת MWC 2015, מסר צ׳ו ג׳ון-הו, בכיר בחברה, כי LG מתכננת לשחרר מכשיר פרימיום נוסף במהלך המחצית השניה של 2015, דבר התומך בהשקת ליין מכשירים נוסף לליין ה-G.

כעת, בהתאם לדיווחים מהגיעים מהאתר הקוריאני Korea Herald, הגישה LG בקשה להכרה ב-G Note כשם מסחרי של החברה בדרום קוריאה. דיווח זה מגיע בהתאם לדיווחים קודמים כי LG צפוייה להציג לנו השנה סדרת פרימיום חדשה שאף תגבור על סדרת ה-G הקיימת ועם הגשת הבקשה לרישום השם כסימן מסחרי של החברה, מאששת החברה שמועות ודיווחים אלו.

מקור תמונה: FCC
מקור תמונה: FCC

תומכת ומגבירה את אמיתות דיווחים אלו היא העובדה כי מכשיר של LG, תחת שם הקוד LS770, אותר ב-FCC, רשות התקשורת הפדרלית בארצות הברית. המכשיר המדובר הציג מסך בגודל 5.8 אינץ׳ ועט סטיילוס, כצפוי ואף ראוי לכל סדרת Note אותה צפויה החברה להציג.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים