אפליקציית Enlight מבית Lightricks הישראלית תנסה להתחרות בפוטושופ

חברת Lightricks הישראלית, המוכרת כמפתחת של אפליקציית Facetune לעריכת תמונות סלפי, משיקה אפליקציית עריכת תמונות חדשה – Enlight. אפליקציית Facetune הביאה לחברת Lightrick הישגים מרשימים ומוניטין רב. היא מציעה את אחת מיכולות עריכת תמונות המתקדמות בשוק עם קלות ונוחות מדהימה וכיכבה במשך שנתיים כאחת מאפליקציות בתשלום המובילות ב-App Store של אפל. היינו סקרנים לדעת מה יהיה היעד הבא של החברה, שכן אחרי הכל מתבססות הכנסותיה על מכירת אפליקציות בלבד ואת היצע זה יהיה חשוב להם להגדיל. עם Enlight, אמורה החברה להביא את הטכנולוגיה המרשימה שלה למקומות חדשים.

המטרה של Enlight היא לעשות לתמונות במובייל מה ש-Facetune עשתה לספי

עם אפליקציית Enlight נכנסת Lightricks לתחרות ראש בראש עם פוטושופ הפופולרית, כאשר היא מציעה פתרון כולל יותר לעריכת תמונות עם יכולות בסיסיות כמו חיתוך תמונות (Crop), פילטרים וקישוט תמונות במדבקות ומילים ועד שינוי תאורה, שינוי פוקוס, תיקון צבעים, תיקון אוטומטי, הקטנה והגדלה של אובייקטים, איחוד כמה תמונות יחד ועוד. המטרה של Enlight היא לעשות לתמונות במובייל מה ש-Facetune עשתה לסלפי ולאפשר עריכה איכותית ומתקדמת בקלות.

screen-shot-2015-03-12-at-10-01-15-am1

חברת Lightricks תעשה שימוש בטכנולוגיות שפיתחה עבור Facetune ותביא אותן לעולם רחב יותר. מאחורי האפליקציות ישנם אלגוריתמים מתקדמים לעיבוד תמונה, שמצליחים להביא לתוצאות מרשימות מאוד על המסך הקטן. השילוב עם הממשק הפשוט של Enlight יאפשר גם למשתמשים המתחילים ביותר לנצל את יכולותיה הרבות. אנחנו מעריכים שהיא תהפוך מהר מאוד לחביבה על צלמי המובייל המתרבים.

אפליקציית Enlight מבית Lightricks זמינה כעת להורדה עבור מכשירי iOS עבור $3.99.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים