קול קורא: הרשמה לתחרות האפליקציות של אסיה נפתחה בישראל

מקור: Asia Apps Contest

לא צריך להכביר במילים בכל הקשור לחשיבותו של השוק האסייתי בכלל, והשוק הסיני בפרט, בדרך להצלחה של מיזם טכנולוגי כלשהו. בשנה האחרונה היינו עדים למספר רב של חברות ענק בצד המזרחי של הכדור שהחלו להתעניין ביזמים הישראליים ואף השקיעו סכומים לא מבוטלים בהם. על מנת להגדיל את שיתוף הפעולה, נפתחה תחרות האפליקציות של אסיה בפני ישראלים המעוניניים להציג את הפיתוח שלהם לקהל המשתמשים והמשקיעים האסייתי.

התחרות, שנפתחה לישראליים הודות למאמץ של אלעד גוז, הנספח המסחרי של ישראל בהונג קונג, מאפשרת למפתחים ישראלים להציג את האפליקציה שלהם בפני הקהל האסייתי ובכך ליצור חשיפה גדולה יותר בקרב אחד השווקים המפתחים ביותר בעולם המובייל. יזם אחד מכל המדינות המשתתפות יזכה בכרטיס טיסה חינם להונג קונג בכדי להשתתף בגמר ובפגישות עם משקיעים ושותפים פוטנציאלים מכל אסיה.

על מנת להירשם לתחרות, על כל חברה להכין טקסט קצר בו היא מסבירה על האפליקציה ועל הרעיון שעומד מאחוריה ולצד זאת לצרף גם סרטון בן דקה המדגים את תפעולה על גבי מכשיר אמיתי. חשוב להדגיש כי ההרשמה נסגרת בעוד שבועיים, בעשירי לאפריל, כך שיש למהר להירשם בכדי להבטיח את ההשתתפות בתחרות.

להרשמה לתחרות – לחצו כאן


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים