הצצה ראשונה: HTC Flyer עם אנדרואיד 2.4, מסך 7 אינץ’ ועט תואם

חברת HTC חשפה ביום השני של תערוכת MWC 2011 (יום שלישי, 15.2) את המענה שלה לשוק הטאבלטים ההולך וגדל, ה-HTC Flyer – טאבלט 7 אינץ’ (קפסיטיבי) המריץ את מערכת ההפעלה אנדרואיד 2.4 וגרסה מותאמת לטאבלטים של ה-Sense UI (ממשק המשתמש האהוב של החברה). בניגוד לרובם המוחלט של הטאבלטים שראינו בתערוכה, ה-Flyer מגיע עם מעבד חד ליבתי במהירות 1.5Ghz אשר מההתנסות שלנו לא הרגיש חלש ביחס למתחרים. זאת כנראה גם בזכות זיכרון פנימי בנפח 1GB RAM וההתאמה שחברת HTC ביצעה לממשק המשתמש ומערכת ההפעלה.

טאבלט ה-Flyer היה מהבודדים שראינו בתערוכה שאינו מריץ את מערכת ההפעלה אנדרואיד 3.0 Honeycomb, כך שאת חווית מחשב הלוח כולו יצרה HTC. במבט ראשון ממשק ה-Sense UI של המכשיר נראה כמו כזה שרק עבר התאמה למסך גדול, אולם במבט מעמיק יותר תמצאו שמסכי הבית והווידג’טים מנצלים את גודל המסך לסיפוק מידע רב יותר וחווית שימוש מהנה. המעבר בין מסכי הבית נעשה במעין קרוסלה, בשונה ממה שהכרנו עד כה במכשירי אנדרואיד אחרים שם מסכי הבית מסודרים בשורה אופקית. עם ה-Flyer תוכלו לעבוד הן במצב אנכי והן באופקי, אך למרות כל השינויים ש-HTC ביצעה וחווית המשתמש הצבעונית והמהנה לטאבלטים עם מערכת ההפעלה אנדרואיד 3.0 יש עדיין יתרון מורגש בעבודה שוטפת.

נקודה חשובה מאוד שניתן לזקוף לזכותה של החברה הטיוואנית, היא העט (המותאם למסך הקפסיטיבי) אותו היא מצרפת לפלייר המאפשר שליטה על המכשיר וביצועה של שלל פעולות רק בעזרתו. בנוסף, תוכלו לשים לב כי בתחתית המסך בצד ימין ישנו כפתור אדום עם הסימן של העט עליו, אשר לחיצה בו עם העט תפתח עבורכם תפריט בו ניתן לשנות את העובי, הצבע וסוג המברשת בה אתם משתמשים.

איכות הבנייה של המכשיר, המיוצר בטכניקת ה-Unibody (מגולף ממקשת אלומיניום אחת) מהגבוהות שתוכלו לדרוש ומשקלו וגזרתו הדקיקה הופכים אותו לאחד הטאבלטים הסקסיים שנראו בתערוכה. ה-Flyer משדר ללא ספק מעט יותר תחושה של כיף ומולטימדיה, כמו שבדרך כלל ניתן להרגיש מהסמארטפונים האחרים של HTC.

* לתמונות מאחורי הקלעים של התערוכה – הצטרפו לעמוד הפייסבוק של גאדג’טי; לכל החדשות מהתערוכה – ניתן לצפות בעמוד המיוחד.

* התמונות צולמו באמצעות מצלמת ה-Canon 550D באדיבות ניופאן-קרט.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים