דיווח: הדור הרביעי של Apple TV יוצג באירוע WWDC בחודש יוני

מזרים המדיה Apple TV הושק אי שם ב-2007, אז הוצג לראשונה דגם מבוסס מערכת ההפעלה Mac OS X. עם השנים התעדכן המוצר, אך שגרת העדכונים הופסקה עם דורו השלישי, בינואר 2013. האפל טי-וי מדגם זה מכיל מעבד מיושן מסוג Apple A5 וזיכרון ראם מצומצם, כך שאין ספק שהמכשיר זקוק לרענון משמעותי. לאחרונה הוזילה אפל את מחיר המוצר ל-69 דולר וכעת נראה כי צעד זה מגיע כמקדים לשחרור עתידי של דגם חדש למזרים המדיה מבית החברה מקופרטינו.

בדיווח חדש, המתקבל מידי ג׳ון פאקצ׳אוסקי, כתב אתר החדשות Buzzfeed, נמסר כי אפל עובדת על דגם חדש ל-Apple TV. זה צפוי לראות אור כבר בקיץ השנה, במהלך כנס המפתחים WWDC שצפוי להתרחש ביוני הקרוב. על פי הדיווח, מזרים המדיה החדש מבית אפל צפוי להכיל בקירבו את העוזרת האישית מבית החברה, Siri, ואף יכלול חנות אפליקציות.

על פי הדיווח, המכשיר יוכרז במהלך הכנס על מנת שלמפתחים יהיה זמן להתחיל בפיתוח אפליקציות מותאמות לטלוויזיה, טרם השקת המכשיר רשמית. Apple TV בדורו הרביעי צפוי לכלול את שבב Apple A8 הנמצא ב-iPhone 6 ו-iPhone 6 Plus וכמובן זיכרון פנימי מורחב לצורך אחסון אפליקציות. אלו ישמשו ככל הנראה לתמיכה בניגון וידאו באיכות 4K. בהמשך לכך, מדווח אתר הטכנולוגיה 9to5mac כי הדור הרביעי לאפל טי-וי יהיה בעל עיצוב חדש ודק למדי, לצד שלט חדש ואינטואטיבי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים