מנכ”ל Xiaomi לספקיות החברה: נמכור השנה כ-100 מיליון סמארטפונים

מנכ”ל Xiaomi, ליי ג’ון, בועידת הספקים של החברה (קרדיט: Xiaomi)

הכוכבת הסינית העולה, יצרנית הסמארטפונים Xiaomi, מגבירה את הקצב בשוק הסמארטפונים ונראה כי החברה מתכננת עבורנו לא מעט הפתעות ב-2015. לאחרונה דווח כי החברה עובדת על שעון חכם שיזהה את משתמשיו על פי צורת גלי הדופק ואף על נעליי ריצה חכמות. כעת, בועידת הספקים שכינסה Xiaomi, הציג מנכ”ל החברה, ליי ג’ון (Lei Jun), את שאיפות החברה בכל הנוגע למכירות הסמארטפונים ב-2015.

בדבריו ציין ג’ון כי בחברה מעריכים שמכירות הסמארטפונים לשנה הנוכחית יאמדו בין 80 ל-100 מיליון מכשירים. ב-2014 מכרה החברה לא פחות מ-61 מיליון מכשירים, כך שקפיצה כזו במכירות אכן אפשרית, במיוחד לאור השלת הסטיגמות המוכרות מהיצרניות הסיניות, המאפשרת להן להתחיל לתפוס תאוצה ברחבי העולם.

Xiaomi צפויה להכריז בקרוב על הדור הבא של סדרת הדגל של החברה, ה-Xiaomi Mi 5. לצידו ייתכן ותכריז על מכשיר נוסף הצץ במבחני ביצועים ברשת, ה-Xiaomi Mi Note Plus, אשר צפוי להיות מכוון לשוק הגלובלי ולאו דווקא לשוק הסיני המקומי. אין ספק שזו הולכת להיות שנה מעניינת במיוחד עבור היצרניות הסיניות המתקדמות.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים