הודלף חלקו האחורי של iPad Mini 4 בעל קווי עיצוב הדומים ל-iPad Air 2

לפני חצי שנה הציגה לנו אפל את העדכון האחרון לסדרת הטאבלטים שלה, כשהכירה לנו את ה-iPad Air 2 וה-iPad Mini 3. היום, כשאנו נמצאים במרחק של מספר חודשים מהצגת הדור החדש, חושף אתר הטכנולוגיה הצרפתי Nowhere Else את הכיסוי האחורי של ה-iPad Mini 4, גרסת טאבלט המיני הרביעי של החברה.

על פי התמונות, שהגיעו מהמדליף המוכר OnLeaks, ניתן לראות כי טאבלט ה-iPad Mini 4 של החברה צפוי לקחת בחלקו את קוי העיצוב המוכרים מסדרת הדגל של טאבלטי החברה, ה-iPad Air 2. בהשוואה ל-iPad Mini 3 לא נראה שינויים רבים, מלבד מספר שינויים עיצוביים הדומים לשינויים שביצעה אפל באייפד אייר 2.

מצידו השמאלי של המכשיר הושמט לו כפתור ההשתק/נעילת כיוון מסך, כשבמקומו ישנו חור שככל הנראה נועד למיקרופון. בתחתית הטאבלט ניתן לראות 10 חורים מימין ומשמאל שנועדו לשני הרמקולים סטריאופוניים, בניגוד ל-14 יציאות לכל רמקול ב-iPad Mini ומקום לחיבור ה-Lightning. פרטים נוספים אודות מפרטו הטכני לא נמסרו, שכן גודל המסך צפוי להיות זהה לדורות הקודמים של הטאבלט.

Housing-for-the-Apple-iPad-4-mini-leaksלצד עדכון ל-iPad Air ול-iPad Mini, צפויה אפל להציג במהלך השנה גם ליין טאבלטים חדש בשם iPad Pro, שיפנה לקהל המשתמשים המתקדמים של החברה. הטאבלט צפוי להכיל מסך בגודל הנע בין 12.2 ל-12.9 אינץ׳, 4 רמקולים סטריאופוניים ואף עט סטיילוס חכם. פרטים נוספים אודות מועד ההכרזה אינם ברורים כעת, אך סביר כי יתבהרו בחודשים הקרובים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים