ה-Apple Watch זמין במכירה מוקדמת: מה אתם צריכים לדעת?

ברגעים אלה מתחילה אפל את המכירה המוקדמת עבור השעון החכם Apple Watch. מדובר בקטגוריית מוצרים חדשה עבור החברה והראשונה מאז הוצג טאבלט האייפד על-ידי סטיב ג’ובס באפריל 2010. במסגרת המכירה המוקדמת תאפשר אפל ללקוחות במדינות מסוימות (ישראל לא ביניהן) לגשת לחנויותיה על מנת לראות את השעון ולנסותו על היד לפני ביצוע הרכישה, כאשר תחילת המכירה הרשמית ומשלוחי היחידות שהוזמנו ברכישה המוקדמת נקבעו לתאריך ה-24 באפריל.

השעון החכם מגיע בשלוש סדרות שונות, כל אחת מהן מציעה שני גדלים, האחד בעל רצועת 38 מ”מ ואילו השני בעל רצועת 42 מ”מ. הסדרות כוללות את דגם הבסיס, ה-Apple Watch Sport, זה מוצע במחיר של החל מ-$349 עבור גרסת ה-38 מ”מ ועד $399 עבור גרסת ה-42 מ”מ. דגם הביניים, ה-Apple Watch, יוצע במחיר התחלתי של $549 ועד $1099, כאשר הדגם היקר ביותר, ה-Apple Watch Edition, יגיע במחיר התחלתי של $10,000 וישולב בו זהב 18 קראט.

לפניכם תמונות של שלושת הסדרות הזמינות, אותן תוכלו לראות, למדוד ולחוש אם במקרה אתם נמצאים באחת המדינות בהן מציגה אפל את השעון החל מהיום: אוסטרליה, קנדה, סין, צרפת, גרמניה, הונג-קונג, יפן, אנגליה וארה”ב ובגלריות Lafayette בפריס, Isetan בטוקיו ו-Selfridges בלונדון:

Apple-Watch-Series

 

בציפיה לתחילת מכירתו של השעון החכם, הגדילה אפל באופן משמעותי את תקציבי הפרסום שלה עבורו, אלה הסתכמו ב-38 מיליון דולר על-פי דיווח אתר רויטרס. מספרים אלה מעידים על חשיבותו של המוצר החדש עבור החברה, שכן הוא גבוה במיוחד גם אל מול הוצאות הפרסום שהקדישה אפל למכשירי ה-iPhone 6 וה-iPhone 6 Plus מאז הושקו, אלו הסתכמו ב-42 מיליון דולר.

מפתחים צד שלישי ל-Apple Watch הגישו מעל מ-1000 אפליקציות לבחינה עבור חנות האפסטור המיועדות לשעון החכם בלבד. בין האפליקציות שיהיו זמינות יחד עם השקת השעון ניתן למצוא כמה שמות גדולים כמו Uber, Shazam, אינסטגרם ואחרות, כאשר מרבית האפליקציות יהוו שלוחה לאפליקציות האייפון שתחסוך את הצורך בהוצאת המכשיר מהכיס לצורך הצצה מהירה למידע וביצוע פעולות פשוטות.

קריאה נוספת: הפיתוח ל-Apple Watch: לאט ובטוח

טרם החלה אפל במכירה המוקדמת של השעון החכם, נתנה החברה למספר עיתונאים בארה”ב את השעון לניסיון. הביקורות היו מגובשות למדי סביב מספר נקודות וציינו כי מדובר במוצר מרשים מאוד בצד הטכנולוגי, אם כי עדיין ראשוני וכזה הדרוש בשיפורים לאורך הדרך. העיצוב הושווה, כמתבקש, לזה של יצרניות השעונים השוויצריות בכמה מהסקירות שפורסמו, שם לא הייתה תמיד ידה של אפל על העליונה.

בכיריה של אפל הצהירו לא פעם כי המטרה של השעון החכם הינה להתחרות ביצרניות השעונים הקלאסיות והדבר מתבטא היטב ברמות התמחור השונות שמקבלות שלוש סדרות ה-Apple Watch. בסופו של יום מדובר באותו פריט טכנולוגי היושב במרכזו של עיצוב מרהיב ומשלב חומרים יקרים ורצועות מתחלפות בעלות תגי מחיר משתנים.

לפניכם סקירת הוידאו של אתר TheVerge שהתבצעה על-ידי נילאי פאטל:

להלן קישורים לסקירות נוספות (באנגלית):

סקוט סטיין – CNET
פארהד מאנג’ו – ניו-יורק טיימס
ג’פרי פאולר – וול סטריט ג’ורנל
ג’ון גרובר – Daring Fireball
ג’ושוע טופולוסקי – בלומברג

לצד הסקירות פורסם גם סרטון וידאו המציג את עמידותו של מסך הספיר המשולב בסדרת הביניים של ה-Apple Watch, צפו:


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים