נחשף במלואו: LG G4 מוצג בתמונות החושפות גב מתחלף וסוללת 3000mAh

תמונה אחר תמונה, רכיב אחר רכיב, נחשף בשבועות האחרונים מכשיר הדגל LG G4, כאשר כמעט מידי יום קיבלנו הצצה לעיצובו ומפרטו. כעת נחשף מכשיר הדגל של היצרנית הדרום קוריאנית במלוא הדרו, לצד הדלפה של תמונות מרובות המגיעה דרך אתר קוריאני שכבר הוסר מהרשת שנחשף לראשונה בציוץ מטעם המדליף הסדרתי (במיל’) אוון בלאס. התמונות מציגות את עיצוב המכשיר, פרטים נוספים אודות מפרטו הטכני ואת ממשק המשתמש שלו.

בתמונות החדשות ניתן לראות כי המכשיר אכן יגיע עם גב עור, כפי שנרמז לנו בהזמנות החברה לאירוע ההכרזה. הגב המתחלף שתציע LG יגיע תוך בחירה כאופציה אחת מבין 6-9, בתוכן תמצאו גב עור (טרם ברור האם דמוי עור או עור אמיתי) ושלוש אופציות נוספות יכילו גב פלסטיק בעל מראה מעט שונה בצבעים זהב, לבן ואפור כהה.

lg-g4-all-back-colors

עוד נראה כי מסך המכשיר יהיה מסך המתואר כ”קוואנטום” בגודל 5.5 אינץ’ בעל רזולוציית תצוגה QuadHD בפריסה של 2560×1440, הצפוי להיות משופר ואיכותי יותר מן ה-G3. מצלמת המכשיר גם היא נחשפה יחד עם אפליקציית המצלמה, כאשר בניגוד לכל הדיווחים והשמועות – מתוארת כאן כמצלמת 13 מגה-פיקסל בעלת צמצם 1.8, למרות העובדה ש-LG עצמה אישרה כי עם המכשיר יגיע חיישן 16 מגה פיקסל.

המקור המדליף מוסר כי המכשיר יגיע עם אנדרואיד 4.4.2 מותקנת מראש ויציע בהמשך שדרוג לאנדרואיד 5.0 Lollipop – פרט נוסף המעלה לא מעט תהיות, שכן אנדרואיד Lollipop שוחררה כבר בדצמבר האחרון, קיימת על מכשיריה של LG ומוצגת בתמונות המודלפות המגיעות לצד המידע. נוסף על כך, נראה בתמונות כי סוללת המכשיר תהיה בעלת קיבולת של 3000mAh, כאשר על פי התמונות נראה כי היא ניתנת להחלפה, לצד גב המכשיר הניתן לפירוק וגם הוא להחלפה.

עוד נחשפו גם אפליקציות לוח השנה והגלריה, אשר עברו שינוי ונראות שונה מגרסאות קודמות של ממשק ה-LG UX. למעשה, אפליקציית הגלריה נראת זהה למדיי לזו הנמצאת ב-iOS 8, כשתאפשר תצוגה חודשית, שנתית ויומית. גם אפליקציית המצלמה עברה שינוי משמעותי, כאשר ממשק המומחה עליו דיברה LG מבצע כאן חשיפת בכורה ונראה כי מאפשר התאמה אישית ושינוי של פקטורים רבים טרם הצילום.

התמונות נראות אמינות למדי, אך פרטים שונים המגיעים לצידן, כדוגמת מצלמת 13 מגה-פיקסל ומערכת ההפעלה KitKat 4.4.2 מעוררים תהייה לגבי אמינות הדיווח המגיע לצידן – האם ייתכן כי LG תשיק את סמארטפון הדגל של החברה ל-2015 עם מערכת הפעלה כה מיושנת, כשאנדרואיד 5.0 נמצאת בשוק כבר כחצי שנה? אנו מעט בספק, אך נאלץ להמתין ולראות זאת באירוע ההכרזה שיתרחש ב-28 לאפריל.

מה דעתכם?


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים