שעון ה-Apple Watch החכם נמכר בכמיליון יחידות על פי הערכות

נתוני המכירות הראשוניות של שעון ה-Apple Watch החכם עשויים להתברר כהצלחה כאשר על-פי הערכות הצליחה החברה לרשום כמיליון הזמנות מוקדמות למוצר החדש שלה ביום הראשון בו הפך זמין לרכישה. תוצאות סקר שערכה חברת Slice Intelligence מעידות כי ייתכן שאפל מכרה 957,000 יחידות של ה-Apple Watch במחיר הגבוה משמעותית ממחיר הבסיס בו מוצע השעון.

על-פי הנתונים, עומד מחיר הרכישה הממוצע של השעון החכם על $503.83, כ-150 דולרים מעבר למחיר הבסיס של דגם ה-Apple Watch Sport, כאשר גם ברכישות הדגם הזול ביותר המוצע על-ידי החברה עומד מחיר הרכישה הממוצע על כ-$383, דבר המעיד על רכישות בכמויות גדולות יותר של דגם ה-42 מ”מ, המוצע במחיר $399, על פני דגם ה-38 מ”מ המגיע במחיר $349.

חברת המחקר מעריכה כי מרבית השעונים שנמכרו היו מדגם ה-Apple Watch Sport, כאשר אחוז הרכישות של דגם זה עמד על 62% מכלל רכישות השעונים.

אפל טרם שיחררה את הנתונים הרשמיים המציגים את מכירותיו המוקדמות של השעון החכם ואין לדעת אם תבחר החברה להציג נתונים אלו באופן פומבי. החברה נוהגת לפרסם נתוני מכירות ראשוניים מידי שנה עם תחילת המכירה הרשמית של מכשירי האייפון, כאשר מכירות מוקדמות של מכשירי הסמארטפון של החברה לא תמיד נחשפו על-ידי החברה.

אנליסטים בשוק ההון, כמו גם המשקיעים הפרטיים בחברה, מצפים כי אפל תחשוף נתוני מכירות ראשוניים לשעון, זאת כדי שיוכלו להעריך את הצלחתו העתידית. שווי השוק של אפל עומד כיום על כ-740 מיליארד דולר, זאת לאחר שרשמה עליה של מעל מ-70 אחוזים ב-12 החודשים האחרונים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים