יוצאת לדרך חדשה: אפליקציית Moovit משיקה גרסה משמעותית חדשה

אפליקציית Moovit הישראלית, המספקת שירותי ניווט בעולם התחבורה הציבורית, משיקה היום (ב’) גרסה חדשה לשירות הנסיעות הפופלארי שלה. הגרסה החדשה, Moovit 4.0, כוללת מספר שינויים מהותיים בעיצוב, בממשק המשתמש שעבר שינוי מן הקצה אל הקצה ובכל הקשור למנגנון הדיווח והעדכון של האוטובוסים וזמני ההגעה.

הגרסה החדשה, שזמינה כעת רק לאנדרואיד, עברה מתיחת פנים משמעותית וכעת מציעה האפליקציה עיצוב מלוטש ונקי יותר. ממשק המשתמש גם הוא עבר שינוי משמעותי ודרכו שמה Moovit דגש רב על צמצום מספר הפעולות שעל המשתמש לבצע על מנת למצוא דרכו אל היעד המבוקש. למשתמשים ותיקים באפליקציה, העושים בה שימוש יומיומי תהיה מעתה אפשרות לשמור מיקומים מועדפים ולקבל מידע ממוקד אודות הנסיעה. עבור המשתמשים המזדמנים, הנוסעים בדרכים לא מוכרות, תציע Moovit בגרסת האפליקציה החדשה אפשרות לקבל שכבות רבות של מידע בכל נסיעה, אלו יעזרו לכל משתמש להגיע ליעד.

לצד תהליך החיפוש, ציינה Moovit כי בגרסה החדשה יוכלו המשתמשים להמשיך להנות מהשירותים השונים שקיימים באפליקציה, כדוגמת צפיה במסלול הנסיעה, חישוב של זמן ההגעה המשוער, ולקינוח, התראה לפני התחנה בה צריך לרדת. גולת הכותרת היא כמובן העובדה ש-Moovit רותמת את כל קהילת משתמשיה, הגדולה מאוד יש לציין, בכדי לדווח על מצבו של האוטובוס שעתיד להגיע: צפיפות, ניקיון ואפילו עיכובים – כל זאת ישירות מהאפליקציה.

כל האוטובוסים מובילים ל-Moovit

אם כבר בקהילה של Moovit עסקינן, עם חשיפתה של הגרסה החדשה חשפה החברה מספר נתונים מעניינים אודות מספר המשתמשים וקצב האימוץ של האפליקציה בארץ ובעולם. נכון לכתיבת שורות אלה, האפליקציה מונה כ-20 מליון משתמשים, המגיעים מכ-600 ערים בכ-55 מדינות מרחבי העולם, כאשר רק בשנה האחרונה הצטרפו 100 ערים חדשות לשירות.

Moovit הוקמה בשנת 2012 על ידי ניר ארז, ירון אברון ורועי ביק וכיום היא פועלת מישראל וארה”ב. Moovit גייסה לפני זמן לא רב 50 מליון דולר בסבב גיוס שלישי, אליו קדמו גיוסים של 3.5 מליון דולר בסבב הראשון ו-28 מליון דולר בסבב השני.

להורדת האפליקציה לאנדרואיד – לחצו כאן

להורדת האפליקציה ל-iOS –לחצו כאן

להורדת האפליקציה לWP – לחצו כאן


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים