הוכרז: LG G4 – עם מסך Quad HD, מצלמה מתקדמת וגב מתחלף עשוי עור

באירוע שערכה היום (ג’) ענקית האלקטרוניקה LG, חשפה החברה את מכשיר הדגל שלה לשנת 2015, ה-LG G4. אף שהמכשיר נחשף באופן רשמי רק עכשיו, פרטים רבים אודותיו כבר היו ידועים מראש הודות למספר הדלפות והרבה מאוד חשיפות שביצעה החברה בעצמה. ב-LG Electronics בחרו השנה לשים בצד את הצורך להפתיע עם כל פרט קטן אודות המכשיר ובחרו במקום לספק שורה ארוכה של מהלכים שיווקיים שהשאירו את שמו של ה-G4 בכותרות גם כאשר השיקו החברות המתחרות את מכשירי הדגל שלהן.

ה-LG G4 ממשיך בכמה מקווי העיצוב שראינו במכשיר הדגל של החברה בשנה שעברה. נוכל למצוא את סט הכפתורים בגב המכשיר, אלו ישמשו לביצוע פעולות כמו הדלקה וכיבוי המכשיר, ויסות עוצמת הווליום ואף כפתורי שליטה על אפליקציית הצילום. עוד נותרו על השולחן כמה יכולות תכנתיות שראינו בשנים קודמות, כמו ביטול נעילת המסך באמצעות Knock Code, קוד נעילה המוגדר על-ידי נגיעת המשתמש במספר נקודות וירטואליות (ובלתי נראות) על-גבי המסך וה-Knock Knock, המאפשר להדליק ולכבות את המסך באמצעות נגיעה כפולה בו.

העיצוב

השנה בחרו ב-LG ללכת על קו עיצוב חדש המשלב גב מתחלף העשוי חומרים שונים. פרט לגב הפלסטיק בעל עיטורי היהלום שיוצג עם דגם הבסיס במספר צבעים, מציגה החברה לראשונה אופציה לגב מתחלף העשוי עור.

טרם ההכרזה חשפו בחברה כי מדובר בעור אמיתי העשוי משכבת האפידרמיס של עור הפרה, דבר הגורם להארכת תהליכי הייצור הרבה מעבר לאלו של הכיסויים הרגילים ועד 12 שבועות. התוצאה מרשימה למדי, אם כי מעט שנויה במחלוקת, ומציגה כיסויי עור עבור גב המכשיר במגוון של שישה צבעים, להם תפרים נעימים למראה במרכז המכשיר ולכל אורכו.

LG-G4-colors

החומרה

מפרטו של LG G4 כולל מסך IPS Quantum Display בגודל 5.5 אינץ’ בעל רזולוציית תצוגה Quad HD בפריסה של 1440×2560 וצפיפות של 534 פיקסלים לאינץ’. המסך החדש בהיר ב-25% ובעל טווח צבעים הרחב ב-20% בהשוואה לדגם ה-LG G3 שהציגה החברה בשנה שעברה, ומציג לראשונה את עיצוב Slim Arc הכולל עיקול קל (3000R) לכל אורך המכשיר, מה שמאפשר עמידות גבוהה יותר ב-20% בהשוואה לסמארטפונים “שטוחים”.

LG-G4-IPS-Quantum-Display

המכשיר מגיע עם ערכת השבבים Snapdragon 808 מבית קוואלקום, אותה הציג יו”ר יצרנית השבבים, פול ג’ייקובס. ערכת השבבים משלבת מעבד בעל שש ליבות 64 ביט בתדר שעון מירבי של 1.8GHz (שתיים מהן הינן ליבות Cortex-A57 וארבע הנותרות הינן מסוג Cortex-A53) ואת המעבד הגרפי Adreno 418.

למפרט המלא: LG G4

הזיכרון ב-LG G4 מוצע בנפחים של 3GB, כאשר נפח האחסון הפנימי המוצע עומד על 32GB עם אפשרות הרחבה באמצעות כרטיס זיכרון מסוג MicroSD והסוללה הנשלפת תציע קיבולת של 3000mAh עם אפשרות החלפה.

מערך המצלמות במכשיר מקבל שדרוג עם הצגת הדגם החדש, וכולל מצלמה ראשית בגב המכשיר, לה חיישן 16 מגה-פיקסל עם מפתח צמצם f/1.8 המאפשר כניסת אור גבוהה יותר וצילום טוב יותר בתאורה נמוכה, מייצב תמונה אופטי (OIS), פוקוס לייזר מהיר וחיישן ספקטרום צבע המאפשר זיהוי אובייקטים בתמונה והתאמת הצבעים אליה באופן מדויק יותר.

LG-G4-CAMERA

המצלמה אף מאפשרת צילום וידאו ב-4K. מצלמת הסלפי הממוקדמת בקדמת המכשיר כוללת חיישן 8 מגה-פיקסל עם פילטר לסינון קרינה אולטרה-אדומה לשם שיפור איכות התמונות תחת אור השמש.

התוכנה

המכשיר יגיע מובנה עם מערכת ההפעלה אנדרואיד בגרסת Lollipop 5.1 ועם ממשק המשתמש LG UX 4.0 המציע אפשרויות חדשות ומגוונות:

  • Quick Shot – מאפשר צילום מהיר על-ידי לחיצה כפולה על כפתור הווליום בגב המכשיר, גם כשהמכשיר כבוי.
  • Expert Camera Mode – מאפשר הגדרה מתקדמת של אפשרויות הצילום.
  • Gesture Interval Shot – בחירת התמונה הטובה ביותר מבין 4 שיצולמו והפעלת הפונקציה על-ידי מחוות אגרוף היד פעמיים מול המצלמה הקדמית במכשיר.
  • גלריה חכמה – תדע לזהות היכן ומתי צולמה כל תמונה ולאגד אותן באופן אוטומטי תחת אלבום יחיד.
  • RingtoneID – ייצור רינגטון יחודי עבור אנשי הקשר ברשימת המועדפים.
  • QuickMemo Plus – ימשוך כעת מידע מדפי אינטרנט בצורה נוחה לקריאה.
  • Smart Alert – התראות מותאמות אישית לפי אופי השימוש במכשיר.
  • Smart Board – איסוף מידע ממגוון אפליקציות במכשיר והצגתו דרך וידג’ט יחיד.

המכשיר יספק תמיכה ברשת הדור הרביעי בטכנולוגיית LTE-Advanced ובקישוריות WiFi מתקן 802.11ac כמו גם בבלוטות’ 4.1 וב-NFC. סמארטפון ה-LG G4 יושק החל ממחר (29.4) בקוריאה ויגיע בהמשך ל-180 שווקים נוספים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים