LG רוצה להתחרות בגדול בשוק הסלולר: תוציא 10 דגמי סמארטפונים, כולל Tegra, עד סוף השנה

בזמן האחרון ראינו הרבה סמארטפונים חדשים עולים לשטח – Droid X של מוטורולה, EVO של HTC, ה-Galaxy S מבית סמסונג, iPhone 4 ועוד רבים וטובים. בעוד שהחברות הבולטות הללו השיקו את מכשיריהן, נעלמה LG ברקע וחיכתה – עד עכשיו. למרות שלאחרונה הדבר היחיד שראינו מהחברה הדרום-קוריאנית הוא אב-טיפוס המריץ את מערכת ההפעלה החדשה של מייקרוסופט, Windows Phone 7, מסתבר ש-LG מתכננת משהו גדול.

בראיון שפורסם בשבוע שעבר בעיתון Korea Times, הכריז מקור ב-LG כי החברה מתכננת להוציא 20 סמארטפונים בשנה הקרובה, ש-15 מתוכם יגיעו עם מערכת ההפעלה אנדרואיד – מה שמשאיר לצערה של מיקרוסופט “רק” 5 מכשירים הפועלים על Windows Phone 7. מנהל בכיר בחברה אף טרח להוסיף כי החברה מתכננת למכור 6 מיליון טלפונים עד סוף השנה, כאשר “4.2 מיליון טלפונים יבוססו על אנדרואיד, בעוד ש-1.8 ישתמשו במערכת ההפעלה Windows Mobile של מיקרוסופט” – בהחלט הצהרה מרשימה.

בריאיון רשמי יותר שהתפרסם ב-Wall Street Journal ביום רביעי הצהיר צ’אנג מה, סגן נשיא מחלקת שיווק בחטיבת המכשירים הניידים בחברה, כי LG מתכננת להוציא כמות אדירה של משאבים על פרסום כדי להקטין פערים מול החברות הגדולות, לשחרר 10 סמארפונים עד סוף השנה ולמכור 5 מיליון יחידות עד סופה. ה-Optimus One שייצא בספטמבר יהיה מכשירה הבא של החברה, ויגיע ל-120 ספקיות סלולר ברחבי העולם. LG אישרה בנוסף כי היא עובדת על מכשיר שיבוסס על מעבד Tegra כפול ליבה מבית Nvidia למשתמשים היותר רציניים.

בנוסף, כמו כל חברה גדולה, רוצה גם LG להוציא טאבלט. הטאבלט הקוריאני השני (הראשון הוא ה-Galaxy Tab של סמסונג) מתוכנן לרבעון הרביעי של השנה, ולגביו אמר מַה ל-WSJ: “הוא עומד להיות יעיל באופן מפתיע” ו-“הטאבלט שלנו יהיה טוב יותר מה-iPad”.

נראה ש-LG מתכננת הרבה מוצרים לעתיד הקרוב, אך לא ציפינו לפחות – הרי כדי להיכנס לרשימה של הגדולות באמת צריך להפתיע, לשכנע ולשלם, ועד שניראה יותר פרטים הנוגעים למכשירים העתידיים של LG, אי אפשר באמת להשוות את החברה לחברות כמו אפל, מוטורולה, סמסונג ו-HTC.

(בתמונה: LU2300, דגם שלא ברור אם יהיה אחד מהבאים. צילום: LG Blog UK)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים