דיווח: Huawei תייצר את מכשיר הנקסוס הבא, יגיע עם מסך Quad HD

לפני מספר חודשים עלו ברשת דיווחים ושמועות כי גוגל בוחנת את האפשרות שאחת מן היצרניות הסיניות תהיה אחראית על ייצור ליין ה-Nexus של החברה בהמשך השנה. הדיווח האחרון גרס כי Huawei, אחת מהיצרניות הסיניות הבולטות ביותר בשנים האחרונות, תהיה אחראית על ייצור טאבלט הדגל של גוגל.

דיווח  חדש המגיע ישירות מסין ממשיך לנקוב בשמה של Huawei כאחראית על ייצור סמארטפון הנקסוס שיהווה ממשיך דרכו של ה-Nexus 6 ואף מוסיף כמה פרטים אודות מפרטו של המכשיר. על פי הדיווח יגיע מכשיר הנקסוס הבא עם מסך 5.7 אינץ’ מבית סמסונג ברזולוציית תצוגה Quad HD. פרט נוסף שנחשף הוא השימוש בערכת השבבים Snapdragon 810 בעלת מעבד 64 ביט מתומן ליבות.

אין ספק כי במידה ויתברר הדיווח כנכון, תהווה הבחירה של גוגל ב-Huawei כיצרנית הדור הבא של סמארטפון הנקסוס צעד משמעותי במיוחד בהתקדמות החברה אל עבר העולם המערבי. במהלך 2015 צפויה וואווי למכור כ-100 מיליון סמארטפונים, מספר אשר עשוי להשתנות כלפי מעלה כהרף עין במידה ואכן תייצר את הדור הבא של ה-Nexus. טרם ברור האם אכן בחרה גוגל ב-Huawei כיצרנית המכשיר או אולי תהיה זו LG, אשר הייתה אחראית לייצור הסמארטפונים המצליחים ביותר של גוגל, ה-Nexus 4 וה-Nexus 5.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים