תמונת יח”צ מודלפת מעידה על בואו של ה-Samsung Galaxy S6 Active

הדור השישי בסדרת מכשירי הדגל של סמסונג, ללא ספק, הביא עמו את מירב השינויים עד כה. ואמנם מרביתם מצליחים לענות על רצון המשתמשים, היעדר החסינות בפני מים ואבק והצמצום בנפח הסוללה בהשוואה לדגם הקודם, הותירו רבים בתמיהה. ההשערה הרווחת גרסה כי בסמסונג בחרו לעשות זאת על מנת להבדיל מדגם הדגל בצורה משמעותית יותר את דגם ה-Active העמיד יותר. עתה, נראה כי תומכת בכך תמונות יח”צ ופרטי מידע הדולפים לרשת.

את תמונות היח”צ מפרסם בחשבון הטוויטר שלו המדליף הנודע, אוון בלאס (evleaks), אשר נראה כי מתקשה לפרוש מהתחום. ניתן לראות כי המכשיר יציע עיצוב חיצוני דומה לזה של קודמו, עם שולי פלסטיק חסונים וצביעת הסוואה בגבו. כמו כן, נראה כי מרבית המאפיינים החיצוניים נותרו במקומם למעט סבכת הרמקול, אשר עברה לגב המכשיר, וכן מערך לחצני הניווט, אשר פעם נוספת מוחלפים בלחצנים פיזיים. מכך יש להסיק, כי גם הפעם תגיע גרסת ה-Active ללא קורא טביעות האצבע בלחצן הבית.

הדלפה אחרת שהגיעה ממקור אנונימי לאתר GSMArena חשפה פרט מעניין נוסף אודות המכשיר. לדברי המדליף, המכשיר ישא את שם הדגם SM-G890A (מספר הדגם של מכשיר ה-Galaxy S5 Active היה SM-G870A) ויציע סוללה בנפח גדול בן 3500mAh! אמנם טרם ברור אם תהיה נשלפת, בהחלט מדובר בשדרוג משמעותי מול הדגם הרגיל. באשר לשאר המפרט הטכני, יש לשער כי ברובו ישאר זהה לזה של מכשיר הדגל, אם כי לא מן הנמע שבנוסף נראה שינויים ברכיבים אחרים כגון רכיב האחסון או חיישן המצלמה.

רישום ה-Galaxy S6 Active מאתר סמסונג
רישום ה-Galaxy S6 Active מאתר סמסונג

נזכיר, כי דגם ה-Active הקודם הושק בלעדית למפעילת הסולולר האמריקנית, AT&T, ועושה רושם כי יהיה זה המצב גם הפעם, היות והדגם החדש מופיע בתמונות עם לוגו המפעילה מודפס בגבו. תשובה ודאית, יש להניח, נקבל כבר בקרוב, שכן לאחרונה נראה הדגם מופיע במסמך אישור מטעם רשות התקשורת הפדרלית של ארה”ב וגם באתר של סמסונג עצמה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים