דיווח: Samsung Galaxy Tab S2 יגיע בעובי 5.4 מ”מ ויהיה הדק ביותר בעולם

לפני כחודש אישרה סמסונג, בטעות, את השקתו הצפויה של טאבלט חדש הנושא את השם Galaxy Tab S2, כשמספר מקורות ציינו כי יכיל עיצוב מתכתי ויוקרתי. כעת, מתגברים הדיווחים אודות השקת הטאבלט הקרבה ואף נחשף כי יגיע בשתי גרסאות שונות: האחת בגודל 8.0 אינץ׳ ואילו השניה בגודל 9.7 אינץ׳, כאשר שתיהן מציגות את העובי הדק ביותר שהוצג אי פעם בטאבלט – 5.4 מ״מ בלבד(!).

צמד הטאבלטים, הצפויים להיקרא Galaxy Tab S2 8.0 ו-Galaxy Tab S2 9.7 נחשף במספר הזדמנויות שונות במהלך השבוע האחרון. לראשונה היה זה משרד התקשורת הסיני (TENAA) שחשף את עיצובו של ה-Tab S2 8.0 והציג את עוביו הבלתי נתפס, העומד על לא יותר מ-5.4 מילימטרים, ההופכים אותו לטאבלט הדק ביותר בעולם. מלבדו, גם האתר הצרפתי No Where Else הציג לנו מספר תמונות נוספות של הטאבלט המאששות את מימדיו.

Samsung-Galaxy-Tab-S2-8.0 (1)על פי דיווחים אלו, שני הדגמים יכילו, מלבד גודל המסך, מפרט זהה: רזולוציית מסך של 2048X1536, ערכת השבבים Exynos 7420 מבית סמסונג, שביצעה את הופעתה הראשונה מתחת למכסה המנוע של ה-Galaxy S6, זיכרון פנימי 3GB RAM, נפח אחסון מובנה 32GB ואף חריץ להרחבת הזיכרון. כמו כן, יכילו המכשירים מצלמה ראשית ברזולוציית 8 מגה-פיקסל ומצלמה משנית ברזולוציית 2.1 מגה פיקסל.

מימדי צמד הטאבלטים מרשימים ביותר, כשדגם ה-9.7 אינץ׳ יהיה באורך 237 מ״מ, רוחב 168.8 מ״מ ויציג משקל קל הנמדד ב-407 גרם. דגם הטאבלט הקטן יותר יכיל מסך בגודל 8.0 אינץ׳, כאמור, ומימדיו עומדים על 198.2 מ”מ אורך, 134.5 מ”מ רוחב ומשקל מינימלי במיוחד הנמדד ב-260 גרם בלבד. למעשה, דגם ה-Tab S2 8.0 אף אושר, על פי הדיווחים, על ידי משרד התקשורת האמריקאי (FCC) וכן משרד התקשורת הסיני (TENAA), דבר העשוי להעיד על התקרבות השקתו העשויה להתרחש מאוחר יותר החודש.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים