גלריית תמונות: iOS 9 בשפה העברית עם יישור לימין

אמש (ב’) הכריזה אפל על מערכת ההפעלה החדשה של למכשירים ניידים, iOS 9, והביאה עמה מגוון שיפורי ביצועים ועדכונים חדשים. מערכת ההפעלה תהיה זמינה להורדה בגרסת בטא לציבור הרחב החל מהחודש הבא, כאשר גרסה רשמית וסופית לציבור צפויה להגיע בחודש ספטמבר.

השיפורים שביצעה אפל במערכת ההפעלה יאפשרו לכלל משתמשי מערכת ההפעלה iOS 8 לעדכן את המכשיר שלהם לגרסה החדשה. הדבר אומר כי בעלי מכשירים ותיקים כמו ה-iPhone 4S וה-iPad 2 יוכלו גם הם להינות ממערכת ההפעלה החדשה, אם כי לא כל הפונקציות החדשות שהציגה החברה עבור iOS 9 יהיו זמינות עבור כולם.

התקנו את מערכת ההפעלה iOS 9 בגרסת הבטא הזמינה כעת רק למפתחים ובדקנו את השינויים שערכה החברה עבור המשתמשים הישראליים. סירי עדיין לא זמינה, אבל ישנן הפתעות לא קטנות.

יישור לימין ב-iOS 9

אחד השיפורים המשמעותיים אותו ביצעה אפל במערכת ההפעלה החדשה נוגע למשתמשים דוברי העברית. בעוד הממשק העברי של מערכת ההפעלה היה זמין מזה מספר שנים, הוא לא הציג את היישור לימין בצורה המתבקשת. בגרסת המפתחים הראשונה של iOS 9 מצאנו כי אפל הוסיפה אפשרות זו עבור משתמשיה. כלומר, יישור לימין קיים בכל חלקי מערכת ההפעלה החדשה.

היישור לימין דורש מעט זמן להסתגלות. התפריטים כולם יושרו לימין באופן תקין, כאשר הטקסט כולו וכך גם האייקונים השונים מופיעים כולם מימין. אפל הגדילה ועשתה כאשר הפכה גם את מסכי הבית, כך שכעת נמצא מסך הבית הראשי בצד הימני של המסך, זאת בניגוד למיקומו בצד השמאלי ביותר עד כה, כאשר מימינו ניתן למצוא את דף החיפוש וההמלצות החדש של סירי, עליו הכריזה החברה עם הצגתה את iOS 9.

ios9-hebrew-gadgetycoil

מעט מבלבלת הייתה הבחירה של אפל להפוך גם את סדר האייקונים על גבי מסך הבית. אם כמוני מיקמתם את אפליקציית הטלפון בצד השמאלי של המסך, היישור לימין במעבר לממשק בשפה העברית יזיז את האייקון לצידו הימני. דווקא כאן לא מובן השינוי, שהרי הוא גורם לבלבול מיותר.

צירפנו מספר תמונות מרחבי מערכת ההפעלה iOS 9 בממשק העברי החדש. תוכלו להתרשם מהן ובמידה וישנם חלקים במערכת ההפעלה עם הממשק העברי אותם תרצו לראות ואינם מופיעים מטה, רק בקשו וננסה לעדכן פוסט זה עם תמונות חדשות בהתאם.

*נמליץ למי מכם שאינו מפתח שלא להתקין את גרסת הבטא הראשונה, שכן ביצועי הסוללה נמוכים למדי והמכשיר נוטה להתחמם.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים