רשת 5G מגיעה למשתמשי ה-Galaxy S6 באופן רשמי החל מהיום

בעוד רשת הדור הרביעי, LTE, עוד לא הגיעה במלואה ארצה, ברחבי העולם כבר הספיקו להתקדם הלאה לרשת LTE-Advanced. ואילו סמסונג, כמי שאוהבת לספק מהפכות בעולם הסלולר, כבר הספיקה לבחון בהצלחה את רשת הדור החמישי 5G, הנקראת GIGA LTE, מספר פעמים בעבר.

כעת, וללא כל הודעה מוקדמת, מביאה החברה את טכנולוגיית ה-5G לצמד מכשירי הדגל שלה, ה-Galaxy S6 ו-Galaxy S6 Edge, בשיתוף פעולה עם מפעילת הסלולר הקוריאנית KT. כך מוסר המגזין The Korea Herald.

מפעילת הסלולר הקוריאנית KT הכריזה ביום שני האחרון על שילוב רשת 5G ללקוחותיה כבר בימים אלו, ובכך החלה באופן רשמי את עידן הדור החמישי. על מנת לספק למשתמשי צמד מכשירי הדגל שלה את יכולות רשת הדור החמישי, שיתפה סמסונג פעולה עם מפעילת הסלולר הקוריאנית למשך 9 החודשים האחרונים, וכעת, בעלי ה-Galaxy S6 או ה-Galaxy S6 Edge יוכלו לגלוש ברשת הדור החמישי מיד לאחר שיקבלו עדכון OTA קטן, הצפוי להגיע למשתמשים הרלוונטיים בימים אלו. נוסף על סמסונג, גם LG צפויה לשחרר מספר מכשירים שיתמכו ברשת זו מאוחר יותר השנה.

נציג רשת הסלולר KT מסר במעמד ההכרזה:

באיזור חמישה או שישה מכשירים מכשירים לשוק הגבוה והבינוני, התומכים ברשת GIGA LTE, ישוחררו מאוחר יותר השנה, לצד מספר סמארטפונים מבית LG שיתמכו גם הם בדור החמישי.

רשת 5G GIGA LTE מבצעת שימוש ב-LTE בשילוב עם קישוריות ה-WiFi ובכך מצליחה להביא למשתמשים מהירויות בלתי ניתנות לתיאור במונחים של היום, הנמדדות ב-1.17Gbps בהורדה – פי 15 ממהירות ההורדה ברשת LTE ופי 4 ממהירויות ההורדה המתקבלות ברשת LTE-A. כשזה נוגע למהירויות ההעלאה, הן יהיו גבוהות פי 15 מאלו ב-LTE-A.

למרות הכרזה מהפכנית זו, רשת הדור החמישי לא תהפוך נגישה ברחבי העולם עד 2020, כחמש שנים מהיום, אך אין ספק כי מדובר בהתקדמות משמעותית. ומה עם ישראל, תהיתם? ובכן, בהתחשב בעובדה שרשת הדור הרביעי הבסיסית הגיעה אלינו רק במהלך 2014, ועוד טרם זכינו לראות את LTE-A מבצעת הופעת בכורה בארץ, סביר להניח כי יעברו עוד לא מעט שנים עד שהדור החמישי יבצע את דריכת רגלו בישראל.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים