מפרט ה-LG G4 Pro נחשף: יכיל את ה-Snapdragon 820, קורא טביעות אצבע ומצלמת 27 מגה פיקסל

תמונה: גאדג’טי

מזה זמן מה רצים ברשת דיווחים ושמועות אודות כוונתה של LG להשיק סמארטפון פרימיום נוסף מאוחר יותר השנה. שמועות אלו אף חוזקו כאשר אושרו ע”י מנכ״ל החברה, שציין כי היצרנית אכן תשיק סמארטפון נוסף שיתעלה על סדרת ה-G. לאחר השקת ה-LG G4 שקטה הרשת בכל הנוגע למכשיר הפרימיום המדובר, הצפוי להיקרא LG G4 Pro או לחילופין LG G Note, אך כעת, נחשף מפרט המכשיר באמצעות פוסט ברשת החברתית הסינית Weibo.

על פי הדיווח, ה-LG G4 Pro או G Note, יכיל מסך בגודל 5.8 אינץ’ ברזולוציית Quad HD, את ערכת השבבים Snapdragon 820 מבית קוואלקום, זיכרון RAM בנפח 4GB וכן 32 או 64 גיגה של נפח אחסון פנימי. מערך הצילום בדגם זה צפוי לעבור שדרוג לא קטן בהשוואה ל-G4, עם מצלמה ראשית ברזולוציית 27 מגה פיקסל ומצלמת סלפי קדמית ברזולוציית 8 מגה פיקסל.

 אתר חדשות קוריאני מוסיף גם כן לדיווח זה, וגורס כי המכשיר יספק מבנה מתכת יוקרתי. בעקבות דיווחים אלה ורבים אחרים המעידים על שימוש נרחב במתכת במכשיר, לא ברור האם תוותר החברה על חריץ הרחבת הזיכרון הפנימי והסוללה הניתנת לשליפה. כמו כן, דיווחים קודמים מוסרים כי LG תיישר קו עם סמסונג ואפל ותשלב במכשיר קורא טביעות אצבע.

ידיעה זו מחזקת דיווח שהגיע מוקדם יותר השנה, שציין כי מכשיר מבית LG נחשף ברשות התקשורת הפדרלית בארה”ב, כשהוא כולל מסך בגודל 5.8 אינץ’ ואף עט סטיילוס. בשלב זה לא ברור כיצד תבחר החברה למתג את המכשיר, אך על פי דברי מנכ”ל החברה שציין את הכוונה להשיק סדרה חדשה, ייתכן כי נזכה לראות דווקא את סדרת ה-G Note מבצעת הופעת בכורה מאוחר יותר השנה.

ה-LG G4 Pro או לחילופין LG G Note צפויים לראות אור בחודש אוקטובר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים