תמונות מודלפות של ה-Meizu MX5 נחשפות ימים לפני ההכרזה

מקור: mobipicker

יומיים בלבד לפני ההכרזה הצפויה, מוצג ה-Meizu MX5 בתמונות חדשות, ושוב אנו זוכים לראות את המכשיר בשלמותו. התמונות, המגיעות אלינו ממקורותיו של האתר Mobi Picker, מציגות את המכשיר ומאשרות את הדיווחים כי יספק עיצוב בעל שוליים דקיקים וישלב בכפתור הבית הפיזי קורא ביומטרי לזיהוי טביעת האצבע של המשתמש.

עוד מציגות התמונות קווי עיצוב המזכירים את אלו של ה-iPhone 6, כשהמכשיר עטוף מסגרת מתכתית ובחלקו התחתון נמצאים הרמקול, מחבר הטעינה מסוג MicroUSB ומיקרופון. כמו כן, בגב המכשיר נראים פסי אנטנה, המאשרים כי ה-MX5 אכן יספק מבנה מתכתי, אשר לא מאפשר לגלי הרדיו לעבור דרכו ללא פסי פלסטיק ייעודיים, בדומה לדיווחים הקודמים ואף לטיזר הרשמי מבית מייזו שרמז זאת. מלבד אלו, נמצאת בגב המכשיר המצלמה וכן פלאש LED כפול.

כשזה נוגע למפרטו הטכני, ה-Meizu MX5 צפוי להכיל מסך בגודל 5.5 אינץ’ ברזולוצית Full HD, ערכת שבבים מסוג Helio X10 מבית מדיה-טק, 3GB זיכרון נדיף (RAM), נפח אחסון של 16 גיגה וסוללת 3,150mAh התומכת בטכנולוגיית טעינה מהירה חדשה הנקראת mCharge שתאפשר להטעין את המכשיר מ-0% ל-25% בעשר דקות בלבד.

מערך הצילום במכשיר עדיין לא נחשף במלואו, כאשר מלבד מצלמה קדמית ברזולוציית 5 מגה פיקסל, גורסים דיווחים מסויימים שהמכשיר יכיל מצלמת 20.7 מגה פיקסל ואילו אחרים מציינים כי יכיל מצלמה ברזולוציית 41 מגה פיקסל. כנראה שנצטרך להמתין בסבלנות להכרזת המכשיר, שתתרחש ביום שלישי הקרוב, ה-30 ביוני, על מנת לאשש את אחד מן הדיווחים הללו.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים