חברת Xiaomi עורכת אירוע הכרזה ב-16 ביולי, ייתכן כי תציג את ה-Mi5

יצרנית הסמארטפונים הסינית Xiaomi החלה לפרסם ברשת החברתית Weibo הזמנות לקראת אירוע שתערוך בעוד ארבעה ימים, ביום חמישי, ה-16 ביולי. באירוע אנו עשויים לשמוע על מכשירי הסמארטפון Xiaomi Mi5 ו-Mi5 Plus, זאת בחלוף כשנה מאז הכריזה החברה על דגם ה-Mi4 ב-22 ביולי, 2014.

Xiaomi-Announcement-Event-Mi5ההזמנה עצמה לא מציגה פרטים רבים אודות תוכן האירוע, אולם ניתן לראות בה פרופיל של מכשיר דק במיוחד העשוי מתכת, וייתכן כי מדובר ב-Xiaomi Mi5. דיווחים קודמים אודות המכשיר רמזו למפרט עשיר, אולם ההכרזה צפויה הייתה להגיע רק לקראת סוף השנה, זאת בשל שילוב המערכת על שבב Snapdragon 820 מבית קוואלקום בדגם ה-Mi5. ייתכן כי ה-Snapdragon 820 אכן תגיע יחד עם מכשיר של Xiaomi, ה-Mi5 Plus ברבעון האחרון של השנה כפי שחזו הדיווחים המוקדמים.

במידה שיוצג ה-Xiaomi Mi5 כבר השבוע, מפרטו צפוי לכלול את המערכת על שבב Snapdragon 810, אולי אף בגרסתו החדשה, אותה הזכירה לראשונה יצרנית סינית אחרת – OnePlus. המכשיר צפוי להגיע גם עם זיכרון פנימי שיעמוד על 3GB RAM, מצלמת 16 מגה-פיקסל ראשית ומצלמת סלפי בעלת חיישן 13 מגה-פיקסל וסוללת 3000mAh.

נזכיר כי בשנה שעברה, עת ההכרזה על ה-Xiaomi Mi4, מצאנו כי לא מעט מהפרטים שהודלפו לרשת טרם הכרזתו התבררו כלא מדוייקים, כך שיש לקחת את הדברים בעירבון מוגבל ולקוות כי המחיר הנמוך בו נוהגת החברה לשווק את מכשיריה יפצה על כל אי דיוק שהושמע לגבי המכשיר עד כה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים