הטובים ל-WEB: מנוע החיפוש הויזואלי של אינסטגרם מגיע אל גרסת הרשת

עולם הטכנולוגיה שייך למובייל, אך נדמה כי חברות המתחזקות אפליקציות ענק הנוחלות הצלחה מסחררת משקיעות לא פחות במוצר המקביל בזירת האינטרנט על גבי המחשב האישי. מי שמוכיחה זאת שוב כעת, זו חברת הרשת החברתית הויזואלית אינסטגרם, המצמצמת את הפערים בין יישומי המובייל וה-WEB פעם נוספת, כאשר היא מוסיפה את פונקציית החיפוש המשוכללת שלה לגרסת הדפדפן של האפליקציה.

בעקבות מעבר היכולת ליישום ה-WEB, מסר דוברה של החברה כי:

למרות שהגרסה האינטרנטית של אינסטגרם נועדה להשלים את זו הניידת, זה (עדכון) חשוב עבור הדיונים הגלובליים שמתרחשים ברשת החברתית.

מנוע החיפוש הויזואלי של הרשת החברתית הנמצאת בבעלותה של פיייסבוק, נחשף ושוחרר בחודש שעבר כחלק מעדכון 7.0 של היישום באנדרואיד וב-iOS. מדובר בשדרוג משמעותי של יכולת החיפוש ביישום, כאשר לאחר העדכון ניתנה למשתמשים האפשרות לערוך חיפוש של משתמשים, תגיות ומקומות, וזאת, באופן יעיל ופונקציונלי הרבה יותר. כעת כל אלו זמינים לשימוש גם בגרסתו השולחנית של היישום.

מנגד למנוע החיפוש של אינסטגרם, עומד מנוע החיפוש המתחרה – EYEIN מבית חברת Mobli הישראלית, אשר חשפה את המוצר שלה כשבוע לפני שעשתה זאת אינסטגרם. באופן דומה לזה של מנוע החיפוש של הרשת החברתית, EYEIN מסוגל לאתר תמונות לפי נושאים, תגיות ומקומות, דבר שמעמיד את השניים במבחן לאור התחרות ביניהם. אך עניין יחיד בו מנוע החיפוש כחול-לבן עולה על מתחרו, הם הכלים המוצעים לבעלי האתרים, אשר בעזרתם יוכלו לנצל את יכולותיו כדי להציג גלריית תמונות בנושא מסוים ועוד.

עדיין לא ביקרתם בעמוד גאדג’טי באינסטגרם? חפשו gadgetycoil באפליקציה או גשו לאתר בקליק.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים