הוכרז: Lava Pixel V1 – מכשיר השוק הנמוך הרביעי בתכנית Android One

מעט פחות משנה לאחר שהכריזה על שלושת הסמארטפונים הראשונים בתוכנית Android One, שנועדה להביא את עולם הסמארטפונים לשווקים מתפתחים כדוגמת הודו, מכריזה גוגל, בשיתוף פעולה עם חברת Lava, על סמארטפון שוק נמוך חדש בשם Lava Pixel V1.

ה-Pixel V1 יספק למשתמשיו, מלבד מבנה מתכתי ומראה לא רע בכלל, מפרט התואם את השוק הבינוני-נמוך: מסך בגודל 5.5 אינץ’ ברזולוציית HD, ערכת השבבים Mediatek MT6582 עם מעבד מרובע ליבות 1.3Ghz, זיכרון עבודה בנפח 2GB, נפח אחסון 32 גיגה הניתנים להרחבה בעד 32 גיגה נוספים, סוללת 2650mAh ואפשרות לשימוש בכרטיס סים כפול.

מצלמות המכשיר תהיינה ברזולוציית 8 מגה פיקסל לראשית ו-5 מגה פיקסל למשנית, אך הודות להליך תוכנתי הקרוי אינטרפולציה, יפיקו תמונות ברזולוציה של 13 ו-8 מגה פיקסל, בהתאמה. מערכת ההפעלה שתרוץ על גבי המכשיר תהיה לא אחרת מאשר אנדרואיד בגרסה 5.1 ללא שינויים מהותיים לממשק גוגל הנקי.

בדומה לקודמיו בסדרת Android One, מגיע ה-Pixel V1 בשיתוף פעולה מלא עם יצרנית אנדרואיד, גוגל, כך שמערכת ההפעלה תתעדכן על בסיס קבוע ובצורה די מהירה לאחר שחרורה של כל גרסה חדשה, בדומה למתבצע עם מכשירי נקסוס השונים.

ה-Lava Pixel V1 זמין ברגעים אלו ברחבי הודו עבור כ-670 שקלים בלבד (175 דולר).


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים