מיקרוסופט מציגה: עשרת הסמארטפונים הראשונים שיקבלו עדכון לווינדוס 10

מיקרוסופט לא מתכוונת לאפשר למערכת ההפעלה החדשה והמתקדמת ביותר שלה לרדת מן הכותרות, ומפרסמת כעת את עשרת הסמארטפונים הראשונים שיקבלו את עדכון הגרסה לגרסת המובייל של ווינדוס 10.

מיקרוסופט אמנם הבטיחה שרוב מכשירי Lumia המריצים את מערכת ההפעלה ווינדוס 8/8.1 יעודכנו לווינדוס 10, אך הדברים שנכתבו בעמוד הייעודי של ווינדוס 10 למובייל באתר החברה מציגים תמונה מעט שונה. על פי דברים אלו, מכשירי הלומיה שיקבלו את העדכון “ברגע שיהיה זמין”, יהיו:

אתר NeoWin פנה למיקרוסופט בשאלה האם אלו יהיו מכשירי הלומיה היחידים שיקבלו את העדכון, וזו תשובתה:

זו רשימה התחלתית של מכשירים שנמצאים כבר בשוק ויקבלו את העדכון ל-Windows 10. השאיפה שלנו היא להביא את ווינדוס 10 לכל מכשירי לומיה המריצים את Lumia Denim, אך יש להדגיש כי זמינותם של פיצ’רים מסויימים תלויה בחומרת המכשירים.

לא ברור כמה זמן יקח עד אשר מכשירים נוספים יקבלו את העדכון הנחשק, אך טוב לדעת שהחברה עומלת על התאמת מערכת ההפעלה למרבית מכשירי לומיה. גרסת מערכת ההפעלה עבור סמארטפונים צפויה להגיע בחודש נובמבר הקרוב, לצד יציאתם למכירה של ה-Lumia 950 ו-Lumia 950XL, צמד מכשירי הדגל הבאים של ענקית התוכנה.

מכשירים נוספים המריצים את מערכת ההפעלה צפויים לראות אור גם הם ברבעון האחרון של השנה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים