דיווח: אפל תשיק את ה-iPhone 6C ברבעון השני של 2016

עם התגברות הדיווחים אודות דור האייפונים הבא, ה-iPhone 6S ו-iPhone 6S Plus, רבים מאיתנו תהו האם נזכה לראות לצד השניים, בחודש ספטמבר הקרוב, גם את ממשיך דרכו של ה-iPhone 5C, דגם האייפון בעל המסך הקטן עבור המעוניינים במכשיר עוצמתי, אך בו זמנית קומפקטי ונוח לאחיזה.

לאחרונה צצו ברשת דיווחים שונים בדבר ה-iPhone 6C המציינים כי אפל החליטה להקפיא את תוכניותיה להשקתו במהלך השנה הנוכחית וכעת, דיווח חדש מאשש השערות אלה. על פי הדיווח, אפל לא תשיק את המכשיר במהלך השנה, אלא תשמור אותו לצורך השקה ברבעון השני של 2016.

עוד מוסרים מקורות האתר כי הדור השני של האייפון המוזל יכיל שבבי FinFET בהליך ייצור של 14/16nm, שייוצרו ע”י סמסונג ו-TSMC, יצרניות שבבי ה-Apple A9. שבבים אלה מספקים צריכת חשמל נמוכה יותר ואף כוח עיבוד גדול משמעותית בהשוואה לשבבי ה-20nm מבית TSMC אותם תכננה בעבר לשלב ב-iPhone 6C.

על פי דיווחים קודמים, ה-iPhone 6C יספק מסך בגודל 4 אינץ’ וקווי עיצוב הזהים לקודמו, אך לעומתו עשוי לשלב קורא טביעות אצבע, סוללת 1,715mAh ואף מסך בתצורת Force Touch. את המכשיר אנו עשויים לראות בין החודשים אפריל-יוני של 2016.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים