גוגל תקיים לראשונה בישראל את כנס Next העוסק בפלטפורמת הענן

גוגל הודיעה לפני זמן לא רב כי היא עתידה לקיים לראשונה בישראל את כנס Next שעוסק בפלטפורמת הענן שלה. הכנס, אשר ייערך בתל אביב בתאריך ה-9 לספטמבר, יאפשר לעוסקים בתחום להכיר את הפיתוחים האחרונים בטכנולוגיית הענן של גוגל וכמו כן לקבל ידע פרקטי על המגמות החדשות בתחום.

בכנס ייקחו חלק כמה מהדמויות הבכירות ביותר בתחום הענן בגוגל, Google Cloud Platform, בהם: מיילס וורד (Miles Ward) העומד בראש חטיבת הפתרונות העולמית של GCP, שיילאש ראו (Shailesh Rao) ראש חטיבת המכירות העולמית של GCP, גרג דמישלי (Greg DeMichillie) – ראש חטיבת המוצרים העולמית ב- GCP וברק רגב, ראש תחום GCP באזור EMEA.

הכנס לא יהיה תאורטי בלבד אלא יעניק למשתתפיו גם ידע מקצועי בתחום הענן. לדוגמא, הכנס יכלול שני מסלולים, האחד למפתחים והשני לאנשי IT, בהם יתאפשר לאותם בעלי תפקידים ללמוד ולהתמקצע בתחומם. במסלולים אלה ישתתפו גם לקוחות GCP, בהם Wix, Taboola, Tabtale ו- Media24 (חברת המדיה הגדולה ביותר בדרום אפריקה).

בנוסף לשני המסלולים תתקיים מעבדת הניסוי הגדולה ביותר בישראל, בה יוכלו יזמים ומפתחים ללמוד כיצד להתאים את האפליקציות שלהם לבעלי מוגבלויות וצרכים מיוחדים. זאת, במסגרת מיזם APPLicable של Campus TLV, העוסק בהנגשת אפליקציות לקהלים אלה. על מנת ליישם את המידע שנצבר, כל משתתף בכנס יקבל 500 דולר לשימוש בשירותי הענן של גוגל.

לפרטים נוספים ולהרשמה – לחצו כאן.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים