מוטורולה חושפת בטעות את הדור הבא של שעון ה-Moto 360

לפני למעלה משנה חשפה מוטורולה את שעונה החכם הראשון, ה-Moto 360, שהיה בין השעונים החכמים הראשונים להריץ את מערכת ההפעלה הייעודית עבור מחשוב לביש, Android Wear. ואילו למרות ציפיותנו הגבוהות, עד עתה טרם זכינו לראות או לשמוע פרטים ממוטורולה אודות הדור הבא של השעון החכם המצליח.

היישר מחשבון הטוויטר שלה, שיגרה מוטורולה ציוץ הכולל סרטון וידאו קצרצר (אותו הספיקה להסיר) המציג, ככל הנראה, את ממשיך דרכו של ה-Moto 360. ראשית, ניתן לראות כי בשעון שהיה בסרטון, נקודת החיבור לרצועה משולבת כחלק ממסגרת השעון. זאת לעומת דור השעון הראשון, שם התחבאה נקודת החיבור לרצועה בחלקו התחתון של ה-Moto 360.

נוסף על כך, מיקום כפתור השעון היחיד עלה מעלה במספר מילימטרים ובשעון הנמצא בוידאו הוא ממוקם מעט יותר גבוה ממיקומו במוטו 360 המקורי. עוד מוסיף להשערה כי מדובר בדור הבא של השעון זו העובדה שמוטורולה מחקה את הסרטון שעות בודדות לאחר פרסומו, המעידה כי בהחלט יש לה מה להסתיר.

ציוץ זה מגיע לאחר פרסום נוסף מבית החברה מלפני חמישה חודשים שהגיע דווקא ממנכ”ל לנובו, המחזיקה במוטורולה, שם חשף ערכה מלאה המציגה את כל הרצועות ומסגרות השעון הניתנות להחלפה. למעשה, השעון כפי שנראה בתמונות אלו, מציג קווי עיצוב זהים לשעון המוצג בסרטון המוזכר לעיל.

אנו מלאים ציפיה לקראת ה-Moto 360 בדורו השני, אך לצערנו הרב אין כל פרטים בדבר מועד השקתו.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים