חדשות סדרות הקומיקס מהשבוע החולף

מתוך גות’האם עונה 2 (מקור: צילום מסך טריילר גות’האם)

טריילרים חדשים ל-Heroes Reborn וסופרגירל, פרומו לעונה השנייה של גות’האם שמתרכז בג’וקר, המועמדת לאוסקר אלפרה וודארד מצטרפת לסדרה לוק קייג’ של נטפליקס, הנובלה הגרפית Protocol Orphans (הוצאת BOOM) זוכה לעיבוד טלוויזיוני והספין אוף של סוכני ש.י.ל.ד עדיין לא אמרה את המילה אחרונה.

לוק קייג’

עבודות הליהוק וההכנות לצילומי העונה הראשונה של לוק קייג’, אותה מפיקה נטפליקס, המבוססת על גיבור העל של מארוול, נמצאת בהילוך גבוה בימים אלו. אלפרה וודארד (12 שנים של עבדות), שחקנית טלוויזיה מוערכת מאוד שעובדת כבר שנים רבות והיתה מועמדת לעשרות פרסים, בהם גלובוס הזהב (בו זכתה פעם אחת), האוסקר ופרסי האמי (בהם זכתה ארבע פעמים בין היתר על הופעתה ב”בלוז לכחולי המדים”, “פרקליטי ל.א.” ו”הפרקליטים”), צפויה להצטרף לקאסט של הסדרה החדשה.

על פי אתר חדשות הבידור Deadline שדיווח על הליהוק, וודארד תגלם את דמותה של מינטה, אישה חזקה המעורבת מאוד בפוליטיקה המקומית, לה תהיה השפעה מרחיקת לכת על חייו של לוק קייג’. אולם, הליהוק לא סגור לחלוטין ויכול להיות שוודארד תגלם את מריה השחורה, נבלית מהיקום של קייג’. מייק קולטר (“האישה הטובה”) מגלם את לוק קייג’ ואנחנו נוכל לראות אותו קודם ב”ג’סיקה ג’ונס” לפני שיקבל סדרה משל עצמו.

Heroes Reborn

רשת NBC שחררה טריילר חדש למיני סדרה המתקרבת Heroes Reborn. את הטריילר מלווה קולו של דוקטור מוהינדר סורש אשר מציג בפנינו גיבורים חדשים וגם כאלה שאנו מכירים מהעונות הקודמות של הסדרה. על פי התקציר של חברת NBC, מיני הסדרה החדשה, שתמנה 13 פרקים, חוזרת לשורשים של העונה הראשונה של גיבורים. Heroes Reborn תעלה לשידור ב-24 בספטמבר.

Marvel’s Most Wanted

סדרת הספין אוף של “סוכני ש.י.ל.ד” ידעה מורדות ועליות ואחרי שהחלה העבודה עליה, היא בוטלה. אולם, במהלך סוף השבוע דיווח מגזין חדשות הבידור Variety כי הסדרה חוזרת להפקה ושרשת ABC הזמינה פיילוט. הסדרה, שתזכה לשם Marvel’s Most Wanted תתמקד בשתי דמויות מרכזיות: בובי מורס/Mockingbird אותה מגלמת אדריאן פאליקי ולאנס האנטר, אותו מגלם ניק בלאד.

על פי אנשים המקורבים להפקה מדובר בסדרה עצמאית לחלוטין בה מככבות הדמויות והקשר הסיפורי ל”סוכני ש.י.ל.ד” כנראה כמעט ולא יהיה קיים. נכון לכתיבת שורות אלו עדיין אין תאריך לתחילת צילומי הפיילוט וגם לא ממש ברור איך יעבירו, מבחינת הסיפור, את שתי הדמויות הללו מהסדרה “סוכני ש.י.ל.ד” לסדרה שלהם.

Protocol Orphans

Protocol Orphans (מקור: BOOM Studios)
Protocol Orphans (מקור: BOOM Studios)

אתר חדשות הבידור Deadline מדווח כי רשת Fox מפתחת לטלוויזיה סדרת דרמה המבוססת על Protocol Orphans, מיני סדרת קומיקס, ארבע חוברות, שיצר השחקן פיטר פצ’ינלי (סדרת “דמדומים”) ורוב דה פרנקו, ושפורסמה בחברת BOOM! ב-2013. אמנדה סגל (“מבוקש”) תכתוב את הפיילוט.

העסקה היא חלק מעסקה שנחתמה בין חברת Fox וחברת BOOM! בה לרשת יש זכות ראשונים על כל החומרים של חברת הוצאת הקומיקס. המיני סדרת קומיקס מספרת את סיפורה של משפחה אומנת המגדלת ועוזרת ליתומים, אך גם מאמנת אותם להיות סוכני חרש של הממשל בארצות הברית ושולחת אותם למשימות חשאיות.

שתי סדרות מצופות זוכות לטריילרים חדשים:

סופרגירל, בכיכובה של מליסה בנואה, שתעלה לשידור ב-26 באוקטובר. הטריילר החדש, שזוכה לכינוי A Hero Will Rise, לא מספק יותר מדי קטעים חדשים אבל כן מספק תחושה ואווירה של סרטי סופרמן בכיכובו של כריסטופר ריב, עם אפקטים טובים יותר כמובן.

העונה השנייה של גות’האם תעלה לשידור ב- 21 בספטמבר והרשת שחררה פרומו חדש וקצר יחסית המתמרד בעיקר בדמותו של ג’רום, יתום שיהפוך ויהיה יום אחד הג’וקר, אויבו הגדול ביותר של באטמן.

*הפוסט פורסם לראשונה באתר מולטיוורס.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים