מיקרוסופט משחררת את קורטנה לאנדרואיד בגרסת בטא פתוחה

מיקרוסופט לא נחה וממשיכה לייצר לנו לא מעט חדשות בעולם המובייל, כאשר רובן הגדול בכלל קשור למערכת ההפעלה אנדרואיד. כעת נראה שענקית התוכנה מוכנה להעלות הילוך בכל הקשור לעוזרת האישית המפורסמת שלה, קורטנה, והיא מודיעה על תכנית בטא פתוחה למכשירי האנדרואיד שבה יוכלו משתמשים לבחון ולבדוק את העוזרת האישית.

בבלוג הרשמי של Windows הודיעה מיקרוסופט כי היא מעוניינת להיעזר בקהל הרחב בכדי לשפר את קורטנה ולהעניק לה את אותן היכולות והפיצ’רים שקיימים בגרסת חלונות 10 ששוחררה לקהל הרחב לפני זמן לא רב. למרבה הצער מספר יכולות שכן קיימות בחלונות 10 כמו הפעלת ההגדרות או אפליקציות לא ייתמכו בגרסה הניידת. באותו הפוסט מיקרוסופט אף מתייחסת לידיעה שדווחה לפני זמן לא רב כי העוזרת האישית תוכל להחליף את Google Now וציינה כי פיצ’ר זה נבדק כחלק מהבטא הסגורה.

ואם כבר הזכרנו את היריבה מבית, Google Now, נזכיר כי קורטנה מתחרה בדיוק על אותה המשבצת ומאפשרת לבצע פחות או יותר את אותן הפעולות ואף כבר הודלפה בגרסה ראשונית לאנדרואיד. קורטנה תאפשר למשתמש לבדוק את מזג האוויר, לקבוע פגישות או תזכורות, לשאול שאלות, לעקוב אחר טיסות ועוד. במיקרוסופט מתגאים בכך שקורטנה יודעת להבין משפטים מתוך הקשר, כך שלא תמיד צריך לומר את הפקודה בצורה מלאה ורובוטית, אלא ניתן לדבר בצורה חופשית יותר.

עדיין קשה לדעת מתי אכן קורטנה תשוחרר לקהל הרחב ותהייה זמינה בחנות האפליקציות של גוגל, אך אנו מאמינים כי מדובר בתקופה של מספר חודשים בלבד. בינתיים מנסה מיקרוסופט להשיג דריסת רגל נוספת באנדרואיד ולהקדים את גוגל בהשקת פיצ’ר שעתיד להגיע רק בגרסת אנדרואיד מרשמלו.

להצטרפות לבטא הפתוחה – לחצו כאן.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים