הוכרזו: שעוני ה-Gear S2 וה-Gear S2 Classic של סמסונג עם מסך עגול

שעוני Gear S2 ו-Gear S2 Classic (קרדיט: יח”צ סמסונג)

טרם תציג את השעון החכם הראשון שלה בעל מסך עגול באירוע שתערוך ביום חמישי, ה-3 בספטמבר, במהלך תערוכת IFA 2015, מכריזה סמסונג על שעון ה-Gear S2 בשתי וריאציות הנושאות עיצוב בעל אופי שונה. האחת היא ה-Samsung Gear S2, שתוצע בעיצוב מינימליסטי ותותאם לחובבי הפעילות הגופנית וכוללת רצועת פלסטיק ואילו השניה – Samsung Gear S2 Classic, מגיעה בעיצוב אלגנטי יותר המשלב רצועת עור שחורה.

שעוני ה-Gear S2 הינם הראשונים של החברה בעלי מסך עגול ומגיעים תקופה לא קטנה לאחר שעונים דומים מבית LG, מוטורולה, וואווי ואחרות. המסך העגול מגיע כעת גם לשעוניה של סמסונג, לאחר התאמות שבוצעו במערכת ההפעלה טייזן (Tizen), אותה מריצים מוצרי החברה הלבישים כמו גם טלויזיות החברה.

מפרט טכני

מתחת למכסה המנוע של שני השעונים החכמים ניתן למצוא מעבד כפול ליבה בתדר שעון של 1.0Ghz עם זיכרון עבודה 512MB RAM ונפח אחסון בגודל 4GB. מסך השעונים הינו בעל תצורה עגולה ומסוג Super AMOLED אשר מגיע בגודל 1.2 אינץ’ ומציע רזולוציית תצוגה של 360×360 פיקסלים עם צפיפות של 302ppi, כאשר סביב המסך תמצאו מסגרת הניתנת לסיבוב לשם מעבר בין תפריטים בשעון, לצד כפתורי “בית” ו”חזרה”.

שעוני ה-Gear S2 מגיעים עם סוללת 250mAh הנטענת באופן אלחוטי ומספקת, לדברי סמסונג, בין 2-3 ימי שימוש. השעונים תומכים גם בקישוריות NFC, בלוטות’ 4.1 ו-WiFi מתקן 802.11b/g/n וכן חיישן תאוצה, ג’יירוסקופ, מד דופק וברומטר. מידות השעונים הינן: עבור שעון ה-Gear S2 מהדגם הסטנדרטי: 42.3×49.8×11.4 מ”מ ומשקל של 47 גרם ועבור דגם ה-Gear S2 קלאסיק: 39.9×43.6×11.4 מ”מ ומשקל של 42 גרם.

דגם הגיר S2 הסטנדרטי מגיע גם בגרסה התומכת בקישוריות הדור השלישי (3G) בשילוב כרטיס e-SIM, המאפשר יכולות זיהוי קולי והסרת התלות בקישור תמידי למכשיר הנייד. דגם ה-3G מציע מידות מעט גדולות יותר של 44×51.8×13.4 מ”מ ומשקל של 51 גרם, כאשר סוללת המכשיר גדולה יותר גם כן ומציעה קיבולת של 300mAh, שתספק עד 2 ימי עבודה על פי הגדרות היצרן.

השעונים יהיו זמינים בצבע אפור כהה עם רצועה בצבע דומה ובצבע הלבן עם רצועה לבנה. מחיריהם ומועד זמינותם טרם נמסרו.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים