עשרת סרטי הז’אנר הגדולים שיסגרו את שנת 2015

מתוך "מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר" (באדיבות דיסני) מתוך “מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר” (באדיבות דיסני)

הקיץ חלף ויחד איתו עונת גיבורי העל למיניהם, ועם סוף החופש הגדול ותקופת החגים הפוקדת את החודשים האחרונים שסוגרים את שנת 2015, קיבצנו עבורכם את עשרת סרטי הז’אנר הגדולים שיסגרו לכם את השנה עם הרבה אקשן, מדע בדיוני, אימה ויעשו לא מעט חם בלב.

להציל את מארק וואטני

לספר בהוצאתו העברית קראו “לבד על המאדים”, אך המפיצים התעקשו לתת לו את השם “להציל את מארק וואטני”. סרט המדע בדיוני של רידלי סקוט שצובר תאוצה ובאזז חיובי בחודשים האחרונים. מאט דיימון הוא מארק וואטני שתקוע על המאדים לאחר משימה שהשתבשה וצריך ללמוד לשרוד שם, לבד, במשך שנים, עד שחללית חילוץ תגיע מכדור הארץ. משימת החילוץ יוצאת לדרך בבתי הקולנוע בישראל ב-1 באוקטובר.

קרימסון פיק

לא צריך לדעת הרבה על סרט האימה הגותי הזה כדי להתלהב מיציאתו. הבמאי גיירמו דל טורו חוזר לשורשי סרטי האימה ולז’אנר שהיה מאוד פופולארי בשנות השבעים – הבית רדוף הרוחות. דל טורו מלהק את טום הידלסטון (שיחק את לוקי בסרטי מארוול) ומיה ווסיקובסקה (אליס בארץ הפלאות) לתפקידים הראשיים. עלילת הסרט, בו משחקת גם ג’סיקה ג’סטיין (“בין כוכבים”) לא ברורה לחלוטין, אבל מהטריילר ניתן להסיק שמדובר בסרט אימה גותי ובמרכזו בית רדוף רוחות. הסרט יעלה אצלנו בישראל ב-22 באוקטובר.

פן (Pan)

פנטסיה לכל המשפחה מהבמאי שמעולם לא עשה סרטים לכל המשפחה – ג’ו רייט, שביים דרמות כבדות כמו “על תבונה ורגישות” ו”כפרה” או אקשן פילוסופי כמו, “האנה”. סיפור המקור של פיטר פן מובא בצורתו של ילד יתום שמגיע ל-Never Never Land כדי לפגוש שם את קפטן הוק הרשע…. לא, סליחה, זה לא קפטן הוק, זה שחור הזקן אותו מגלם וולברין ג’קמן. פן הצעיר יתמודד עם פיות ובנות ים ויתחבר לנער צעיר ומלא תקוות בשם הוק… סיפור מקור, כבר אמרנו? הסרט יעלה על מסכי הקולנוע בישראל ב-8 באוקטובר.

צמרמורת

אם גדלתם בשנות התשעים לא יכולתם לברוח מהתופעה הכלל עולמית של ספרי “צמרמורת” שהשתלטה על מוחות ילדים ונוער גם בישראל. הספרים הללו היו פריקוול לאייפונים כי הילדים היו מסתובבים איתם ברחובות כשהראש למטה ולא היו מרימים אותו לשנייה. כעת, אחרי שההיסטרייה חלפה החליטו לעשות מהסדרה סרט אימה לכל המשפחה.

בחור צעיר עובר לדירה חדשה בפרבר מרוחק ומגלה שהשכן שלו הוא לא אחר מאשר הסופר ר.ל. סטיין שכתב את סדרת הספרים. הוא גם מגלה שכל המפלצות שהמציא כלואות בתור הספרים. מה עושה אדם חכם שמגלה תגלית כזו? משחרר אותן כמובן (אחרת לא היה סרט). אנחנו נזכה לראות, לקפוץ בכסא מפחד ולצרוח כשהסרט יגיע לבתי הקולנוע ב-15 באוקטובר.

סנופי וצ’ארלי בראון – פינאטס הסרט

עוד אייקון רטרו שחוזר לקולנוע השנה הוא סנופי וחבורת פינאטס בראשותו של צ’ארלי בראון. החבורה הופיעה לראשונה בקומיקס מאת צ’ארלס שולץ אי שם ב-1950. הפעם הם מגיעים בגרסתם הממוחשבת (אך המתחשבת במקור), ובפעם הראשונה באורך מלא, למסך הגדול. הטריילר מבטיח לנו הרבה רגעים חמודים שיעלו חיוך גם על הקשוחים והציניים ביותר שביננו. חיוכים, שנעלה על פנינו חודש אחרי שהסרט ייצא בארצות הברית, כי אצלנו הסרט עולה בבתי הקולנוע ב-3 בדצמבר.

ספקטר (ג’יימס בונד)

ג’יימס בונד יגיע לבקר אותנו השנה בפעם ה-24 בסרט “ספקטר” שיעלה על המסכים ב-5 בנובמבר. הפעם יוצא בונד נגד ארגון מסתורי בשם ספקטר ובסרט אותו ביים סם מנדס, שביים את הסרט הקודם בסדרה, “סקייפול”, לצידו של דניאל קרייג, שחוזר לגלם את הדמות בפעם הרביעית, נוכל לראות את כריסטוף וולץ, רייף פיינס, ליה סיידו, ומוניקה בלוצ’י.

משחקי הרעב: עורבני חקיין – חלק 2

סדרת סרטי אקשן נוספת לנוער מגיעה לסיומה. הפעם מדובר בסדרת סרטי “משחקי הרעב” בכיכובה של ג’ניפר לורנס, שיוצאת למלחמה האחרונה אל מול השליט העריץ – הנשיא סנואו. אנו מקווים שהסרט יענה על השאלה הגדולה יותר – האם היא מתכוונת לאכול מהפיתה או לצהול בזרועותיו של גייל. המשחקים מתחילים ב-19 בנובמבר.

הדינוזאור הטוב

השנה החליטה חברת פיקסאר לפנק אותנו בשני סרטים, אבל היא תיאלץ להתאמץ מאוד כדי להתעלות על העילוי שנקרא “הקול בראש”. הסרט החדש, שמספר על “הדינוזאור הטוב” (וגם נקרא ככה) טומן בכותרת את כל מה שבאמת צריכים לדעת על הסרט, פיקסאר, דיזנוארים וילד אנושי קטן וחמוד. הטריילר מציע כמה סצינות יפהפיות שאנו מקווים שיתפרשו על פני סרט שלם. הדינוזאור והתינוק יוצאים לדרך ב-26 בנובמבר.

In the Heart of the Sea

דרמת פנטסיה שביים רון האוורד ומבוססת על מקרה אמיתי שקרה ב-1820 והיווה השראה לכתיבתו של הספר הקלאסי “מובי דיק”. סיפורו של צוות מלחים והקפטן שלהם שיוצאים למסע ציד ומותקפים על ידי לוויתן מסוג ראשתן גדול ראש. כריס המסוורת’ (ת’ור) הוא הקפטן שמנסה לשמור על חיי אנשי הצוות שלו במשך 90 ימים, כשהם תקועים באמצע האוקינוס והלוויתן הענק שמסרב לעזוב.

הסרט, שעדיין לא זכה לשם עברי, יעלה על האקרנים בישראל ב-10 בדצמבר.

מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר

אם כל שוברי הקופות! הסרט ששבר שיאים עוד לפני שבכלל יצא לבתי הקולנוע, הסרט שלו מצפים מאות מליוני אנשים ברחבי העולם, המשך קורותיהם של האן סולו, הנסיכה לי ולוק סקייווקר ביקום של מלחמת הכוכבים.

ההרפקתאות ממשיכות עם צוות שחקנים צעיר, פליירים למצלמה ורובוטים חמודים שבוודאי יספקו לא מעט מרצ’נדייז. ג’יי ג’יי אברהמס מבטיח לשמר את האווירה הקסומה שאפיינה את הטרילוגייה המוקדמת ואפילו צילם את הסרט בפילם והסתמך כמה שפחות על אנימציה ממוחשבת. אם יש סרט אחד שכולם מחכים לו, זה זה. הכוח יתעורר לחיים ב-17 בדצמבר.

*הפוסט פורסם לראשונה על-ידי אלון רוזנבלום באתר מולטיוורס.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים