הטריילר הראשון לסרט של אנגרי בירדס משאיר טעם של עוד

אנגרי בירדס, הסרט (מקור Rovio Animation / Sony Pictures) אנגרי בירדס, הסרט (באדיבות פורום פילם)

חברת משחקי המובייל רוביו (Rovio) חברה לאולפני הסרטים של סוני לשם הפקת הסרט הראשון באורך מלא למשחק הפופולרי אנגרי בירדס, וכעת מציגות השתיים את הטריילר הראשון ל-The Angry Birds Movie, שיעלה לאקרנים ב-12 במאי, 2016.

הסרט המבוסס על המשחק הותיק עבור פלטפורמות המובייל יציג את סיפור המקור של הציפורים הזועמות וינסה להסביר מדוע הן כה כעוסות. בטריילר הראשון שפורסם מוקדם יותר היום (ד’, 23.9.15) ניתן לראות את כפר הציפורים המציג צד אחר לחלוטין מזה אליו התרגלנו ממשחקי אנגרי בירדס השונים לאורך השנים.

על אי קטן המורכב כולו מאוכלוסיית ציפורים שאינן מסוגלות לעוף, תמצאו ציפורים רבות השמחות ומאושרות בחלקן, זאת פרט ל-Red, שלא ממש מרוצה בחלקו באי. אל האי של הציפורים מגיעים יום אחד החזירים, גם הם מוצגים כדמויות חביבות למדי, אך ברור מאופן הצגתם לאי כי הם מתכוונים לחולל שינוי גדול בחייהן של הציפורים החביבות.

בסרט ניתן למצוא קאסט המורכב מלא מעט שמות גדולים, בהם ג’ייסון סודייקיס (“איך להיפטר מהבוס” ו-“אנחנו המילרים”) כ-RED, ג’וש גאד (“פיקסלים”, “לשבור את הקרח” ו”ג’ובס”) כ-Chuck (הציפור הצהובה), דני מקברייד (“סוף”) כ-Bomb (הציפור השחורה) וגם את ביל היידר, מיה רודולף, פיטר דינקלג’ (“משחקי הכס”), טוני הייל (“משפחה בהפרעה” ו-“Veep”), חניבעל בורס ועוד.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים