מצגת ההכרזה של ה-Nexus 6P דולפת לרשת וחושפת מפרטו הטכני באופן מלא

מחר (ג’, 29.9) צפויה גוגל להכריז על זוג מכשירי נקסוס חדשים, Nexus 5X ו-Nexus 6P, זאת במהלך אירוע הכרזה שתערוך החברה. דגם הפאבלט מבין השניים, Nexus 6P, שמהווה וריאציה מעודכנת לנקסוס 6, הספיק להיחשף ברחבי הרשת במספר הזדמנויות וכעת מתקבלות תמונות חדשות המאשרות את מרבית המידע אודות המכשיר.

התמונות, המתיימרות להציג שקופיות שהגיעו ישירות ממצגת ההכרזה על המכשיר, מאשרות כי המכשיר יגיע עם מסך מצופה Gorilla Glass 4 בגודל 5.7 אינץ’ ברזולוציית Quad HD וכי יהיה ל”מכשיר הדגל הראשון לסדרת הנקסוס המציע מבנה מתכת מלא“.

כמו כן, יספק המכשיר על פי המצגת מחבר טעינה והעברת נתונים מסוג USB Type-C, חיישן ביומטרי לזיהוי טביעת האצבע של המשתמש ואת ערכת השבבים Snapdragon 810 V2.1.

נוסף על כך, מציינות השקופיות המצולמות כי המכשיר יגיע במשקל סטנדרטי של 178 גרם כשיציע רמקולים סטריאופוניים קדמיים, שלוש אופציות אחסון שונות על סך 32GB/64GB/128GB וסוללת 3,450mAh “שתמשיך להניע את המכשיר כל היום וגם לתוך הלילה“. כמצופה, יריץ הנקסוס 6P את המילה האחרונה מבית גוגל בכל הנוגע למערכות הפעלה ניידות, היא Android 6.0 Marshmallow.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים