דיווח: Xiaomi Mi5 יהיה זמין לרכישה כבר בחודש דצמבר הקרוב

למעלה משנה חלפה מאז הכריזה שיאומי על מכשיר הדגל שלה, Xiaomi Mi4, ובמהלכה הספיקה החברה לחשוף מגוון נרחב של וריאציות שונות עבור מכשיר זה, אך מה בנוגע לממשיך דרכו, שהצליח לחמוק מן הכותרות מזה זמן מה? על פי דיווח חדש שעלה לרשת, סמארטפון הדגל הבא של היצרנית הסינית הרביעית בגודלה בעולם, Xiaomi Mi5, יוכרז כבר בדצמבר הקרוב.

את הדברים מוסר אנליסט המובייל פאן ג’יאוטונג, שמציין שה-Mi5 יהיה הסמארטפון הראשון שמכיל מתחת למכסה המנוע מערכת על שבב (SoC) מסוג Snapdragon 820, המיוצרת ע”י קוואלקום האמריקאית. כמו כן, מוסיף ג’יאוטונג שהמכשיר יוכרז ויהיה זמין למכירה כבר בחודש דצמבר הקרוב.

נוסף על דברים אלו, המדליף Leaksfly מוסיף שמן למדורה כשמפרסם דרך חשבון ה-Weibo שלו פוסט בו מציין שהמכשיר יציע מסך 5.2 אינץ’ בעל פריסת פיקסלים של 1920X1080, את ערכת השבבים Snapdragon 820, זיכרון פעולה (RAM) בנפח 4GB ושקע טעינה והעברת מידע מסוג USB Type-C.

מצלמות ה-Mi5 ישלבו חיישן ראשי ברזולוציית 16 מגה פיקסל וחיישן משני בעל יכולת צילום ברזולוציית 8 מגה פיקסל. עוד יציע המכשיר 16 או 32 גיגה-בייט נפח אחסון, קורא טביעות אצבע ואת מערכת ההפעלה אנדרואיד Lollipop 5.1.1.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים