הוכרז: LG V10 – עם שתי מצלמות קדמיות ומסך משני שדולק תמיד

LG V10

הבוקר (ה’, 1.10) הציגה ענקית הטכנולוגיה הדרום קוריאנית LG Electronics את המכשיר הראשון בסדרת הסמארטפונים החדשה שלה – LG V. מטרתה של החברה עם הסדרה החדשה היא לשים דגש על צד העיצוב והנראות, כאשר סמארטפון ה-LG V10 עליו הכריזה זה עתה שם דגש גדול במיוחד על מולטימדיה – היא המילה האחרונה גם אצל אחת מהסדרות של המתחרה מבית, סמסונג, שהציגה מספר דגמים המדגישים את המולטימדיה – Galaxy S6 Edge ו-Galaxy S6 Edge Plus.

מבנה המכשיר אינו כולו מתכתי כפי שציפינו, כאשר המסגרת המקיפה את המסך והמכשיר הינה החלק היחיד בו שילבה LG פלדת אל-חלד. שאר חלקי המכשיר עשויים חומר רך אותו מכנה החברה Dura-Skin (ככל הנראה מדובר בפלסטיק מצופה לשם יצירת עיצוב נעים לעיניים).

LG V10
LG V10

חווית המסך השני מגיעה ל-LG V10

LG V10
LG V10

עם ה-LG V10 הציגה ענקית הטכנולוגיה הדרום קוריאנית תוספת חדשה בדמות מסך משני, אותו ניתן להגדיר כך שיהיה דולק באופן תמידי, כאשר לדברי LG לא ישפיע הדבר על חיי הסוללה במכשיר. המסך המשני הינו נפרד לחלוטין מתצוגת ה-Quantum IPS בגודל 5.7 אינץ’ עימה מגיע המכשיר וממוקם מעליה. היא תשמש להצגת מידע בתחומים שונים כמו תאריך, מזג אוויר ואת מצב הסוללה כאשר המסך הראשי כבוי, אולם ניתן להשתמש בה גם למיקום קיצורי דרך לאפליקציות לשם הפעלה מהירה.

התצוגה המשנית של LG V10 מאפשרת את הצגתן של התראות, ומאחר שמדובר במסך נפרד לחלוטין מן התצוגה הראשית במכשיר, תוכלו לצפות בהתראות מבלי שאלו יכסו את המסך בזמן משחק או עבודה. ניתן יהיה לראות התראות על גבי התצוגה המשנית ואפילו לצפות בהודעות טקסט או שיחות טלפון נכנסות.

התצוגה הראשית במכשיר הינה, כאמור, מסוג Quantum IPS, אותה הציגה לראשונה החברה עם מכשיר הדגל LG G4. מדובר בתצוגת 5.7 אינץ’ ברזולוציית Quad HD 2K בעלת פריסה של 2560×1440 המעניקה צפיפות של 513 פיקסלים לאינץ’ בודד.

התצוגה המשנית גם היא מסוג Quantum IPS ומגיעה בגודל 2.1 אינץ’ בפריסה של 1040×160 ובעלת צפיפות של 513 פיקסלים לאינץ’ בודד.

מערך מצלמות כפול בקדמת המכשיר

על מנת ליצור את תמונת הסלפי המושלמת ציוותה LG ל-V10 מערך של שתי מצלמות 5 מגה-פיקסל בקדמת המכשיר. זוג המצלמות יאפשר צילום בזווית רחבה של 80 או 120 מעלות, כאשר בחברה טוענים כי פתרון שתי המצלמות נועד על מנת למנוע מצב של רעידות שיציגו תמונה לא טובה בזמן צילום בזווית הרחבה.

השימוש בזוג המצלמות, ההמוקמות על חלקו השמאלי של המסך המשני במכשיר, יאפשר בחירה בין זוויות צילום שונות, כאשר יחד עם המצלמה האחורית ניתן יהיה לתפוס 3 זוויות הסתכלות שונות על המתרחש בסביבתכם.

LG V10
LG V10

המצלמה הראשית הממוקמת בגב המכשיר מציעה חיישן 16 מגה-פיקסל והינה בעלת מפתח צמצם f/1.8 ומייצב תמונה אופטי (OIS). ממש כמו במכשיר הדגל LG G4, מציעה המצלמה ב-LG V10 מצב ידני המאפשר הגדרות מתקדמות לצילום תמונות, אולם במכשיר החדש הוסיפה היצרנית הדרום קוריאנית את אפשרות ההגדרה הידנית גם לצילום הוידאו, המתקבל באיכות מירבית של 4K.

צילום הוידאו ב-LG V10 מאפשר הגדרה ידנית למהירות התריס, ISO, איזון לבן ופוקוס בזמן הצילום, כאשר ניתן לבצע צילום בפורמט 16:9 או בפורמט סינמטי 21:9.

LG V10
LG V10

כלי עריכת וידאו מתקדמים גם הם מופיעים לראשונה במכשיר ה-LG V10, עימם תוכלו לבצע ייצוב וידאו דיגיטלי (EIS), איחוד מספר קטעי וידאו נפרדים לוידאו יחיד, עריכת וידאו אוטומטית המסכמת וידאו ארוך ל-15 שניות מתומצתות, הוספת אפקטים כמו מוסיקת רקע וצבעים לוידאו, חיתוך קטעי וידאו, שליטה ומעקב אחר רגישות 3 המיקרופונים הממוקמים במכשיר לשם התאמה טובה יותר של אודיו בזמן צילום וידאו, סינון רעשי רוח ושיתוף מהיר לרשתות חברתיות.

מפרט טכני

LG V10
LG V10

מפרטו הטכני של LG V10 כולל מעבד בעל שש ליבות המשולב במערכת על שבב Snapdragon 808 מבית קוואלקום, זיכרון עבודה בנפח 4GB RAM מסוג LPDDR3, נפח אחסון בגודל 64GB מסוג eMMC הניתן להרחבה באמצעות כרטיס מסוג microSD (עד 2TB), סוללת 3000mAh הניתנת לשליפה ומאפשרת טעינה מהירה בתקן Quick Charge 2.0 (עד 40 דקות להטענת 50% מהסוללה).

LG V10 תומך בבלוטות’ 4.1, NFC ובקישוריות WiFi מתקן 802.11ac ו-LTE בקטגוריה 6. המכשיר מגיע מובנה עם מערכת ההפעלה Android 5.1.1 Lollipop ויוצע בצבעים שחור, לבן, בז’, כחול בהיר וכחול כהה. המכשיר יושק בדרום קוריאה במהלך חודש אוקטובר ולאחר מכן יעשה דרכו לשווקים נוספים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים