אפל רכשה את חברת VocaliQ לצורך שיפור שירותי העוזרת הוירטואלית סירי

Apple Car Play

לאחר שרכשה מספר לא מבוטל של חברות סטארטאפ שונות לצורך שיפור שירותי המפות שלה, ממשיכה החברה במסע הרכישות כשרוכשת את חברת השירותים הקוליים VocaliQ, הפעם, למען שיפור שירותי העוזרת הוירטואלית סירי (Siri). כך עולה מתוך דיווח חדש של מגזין The Financial Times.

על פי הדיווח, אפל מעוניינת לבצע שימוש בצוות חברת VocaliQ המובחר לצורך מספר מטרות, ראשית, תבצע שימוש בסטארטאפ הבריטי לצורך שיפור יכולות השיחה של סירי, כך שיהיו טבעיות ככל האפשר. שנית, תיעזר בצוות החברה על מנת לשפר את יכולות שירות ה-CarPlay, המציע שימוש נרחב דרך העוזרת הוירטואלית סירי.

באתר 9to5mac מציינים כי VocalQ התנסתה בעברה בשירותי עוזרת וירטואלית המשולבת ברכבים ולמעשה, אף שיתפה פעולה עם חברת ג’נרל מוטורס (General Motors) בעבר. באמצעות ניסיונה הרב של החברה בתחום, תוכל אפל לשפר באופן ניכר את יכולותיה של סירי בספקטרום נרחב – הן במכשירי האייפון והאייפד והן ברכבים התומכים ב-CarPlay.

אפל, כהרגלה, אישרה את הדברים ומסרה את ההודעה הקבועה אותה שולחת בכל עת בה היא מבצעת רכישות של חברות קטנות: “אפל רוכשת חברות טכנולוגיה קטנות מפעם לפעם, ואנו לא נוהגים לדון במטרות או בתוכניות שלנו”.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים