Morphisec מגייסת 7 מליון דולר כדי לעזור לארגונים להתגונן ממתקפות סייבר

חברת Morphisec הישראלית הודיעה על השלמת סבב גיוס בסכום כולל של 7 מליון דולר אותו הובילו קרן JVP, קרן GE ונצ’רס, דויטשה טלקום, Portage Advisors ו-Ourcrowd. החברה, אשר מפתחת מנגנון ייחודי להגנה מפני תקיפות, תשתמש בכסף שגויס בסיבוב הנוכחי בכדי להעמיק את המחקר ולשכלל את ארנסל המוצרים והפתרונות שהחברה מציעה ללקחותיה.

Morphisec משתמשת בטכניקה ייחודית בכדי לנטר ולמנוע את התקפות על אירגונים ותאגידים גדולים. סט פתרונות האבטחה של מורפיסק מגן על ארגונים מפני מתקפות “יום–אפס” (zero day attacks) המכוונות נגדם. הטכנולוגיה עושה שימוש ברעיון של שינוי מבנה אפליקציות במרחב הזכרון (polymorphism). שיטת אבטחה זו מאפשרת לארגונים לזהות מתקפות בשלב מוקדם יותר מאי פעם, לחסום אותן, ולהשיג מידע מדוייק, המהווה טביעת אצבע של התקיפות.

יואב צרויה, שותף ב-JVP, מתייחס לאופן בו Morphisec פועלת ומסביר:

באמצעות שימוש בטקטיקה של פולימורפיזם הנהוגה ע“י התוקפים נגד התוקפים עצמם, מורפיסק מספקת טכנולוגיה המשנה את כללי המשחק בתחום האבטחה בארגונים. החברה מספקת פתרון ייחודי הנותן מענה לצורך שוק מרכזי: הגנה הן מפני מתקפות ידועות והן מפני מתקפות Zero-day attacks.

צרויה מוסיף ומדגיש כי:

השוק מוצף בטכנולוגיות ממוקדות זיהוי התקפות, אלא ששיעורי הזיהוי הקיימים אינם ברמה גבוהה מספיק דבר הגוזל מארגונים זמן רב ותקורה ניהולית משמעותית. הטכנולוגיה של מורפיסק מציעה את ההיפך המוחלט: היא מסוגלת למנוע מתקפות, להטעות את ההאקרים ולהודיע בזמן אמת כשמתקפה החלה ונוטרלה. אימוץ הטכנולוגיה בקרב הלקוחות הראשונים של החברה מהווה עדות לכוחה של תעשיית אבטחת הסייבר הישראלית ולחדשנות המניעה תעשייה זו.

מורפיסק הוקמה ב- 2014 בבאר שבע, על בסיס מחקרים אקדמיים מובילים וטכנולוגיה מוגנת בפטנטים שמקורם באוניברסיטת בן גוריון. החברה זכתה להשקעה של קרן ההון סיכון JVP בעקבות זכייתה במקום הראשון בתחרות CyberTition שהובילה הקרן. מורפיסק פועלת במרכז המצוינות של קרן JVP בפארק הייטק בבאר שבע: JVP Cyber Labs ומעסיקה בישראל 15 עובדים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים