אין גבול: Japan Display מכריזה על מסך 8K בגודל 17.3 אינץ’

פיקסלים בלי סוף: איגוד המסכים היפני Japan Display הדגים תצוגה בגודל 17.3 אינץ’ בעלת רזולוציה עצומה של 8K. התצוגה מיועדת לשימוש בלפטופים מתקדמים ומציעה קצב רענון גבוה של 120 הרץ. בנוסף לכמות הפיקסלים הגבוהה המסך מציג מפרט מרשים למדי: זווית צפייה של 176 מעלות, יחס ניגודיות של 1:2000, ובהירות מקסימלית של 500 lux. תהליך הייצור הוא מסוג LTPS TFT.

רק על מנת להמחיש את גודלה של רזולוציית ה-8K: הרזולוציה העצומה מציעה 7680 פיקסלים לרוחב ו-4320 לגובה, מה שיוצר תצוגה בעלת יותר מ-33 מגה-פיקסלים. רזולוציית ה-4K, שנחשבת גם היא לעצומה, מציעה רק רבע מכמות הפיקסלים, ו-Full HD הסטנדרטית כיום מציעה רבע מכמות הפיקסלים ב-4K. כלומר, רזולוציית ה-4K מציעה פי 16 יותר פיקסלים מאשר ברזולוציית ה-Full HD.

20151001

ניתן להגדיר את התצוגה החדשה כמיותרת. צפיפות הפיקסלים שלה, העומדת על לא פחות מ-510 פיקסלים לאינץ’, גבוהה בהרבה ממה שהעין מסוגלת להבחין – במיוחד כאשר מדובר במסך בגודל כזה ובמרחק הצפייה הסטנדרטי. המסך החדש נועד בעיקר להדגים את יכולותיו של ארגון המסכים המוביל ולהשוויץ בפני המשקיעים.

אם בכל זאת חשקה נפשנו במסך עתיר-פיקסלים שכזה, ישנם מספר חיבורים מצומצם המסוגלים לתמוך בו. בין החיבורים התומכים תמצאו את eDP 1.4 ואת SuperMHL שמסוגל לתמוך גם בקצב ריענון הגבוה.

לא ברור מתי המסך החדש יגיע אל השוק, אם בכלל.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים