זה רשמי: Whatsapp מאפשרת לגבות את כל השיחות ב-Google Drive

בתקופה האחרונה דיווחנו לכם לא פעם על כך ש-Whatsapp משחררת אט אט את האפשרות לגבות את השיחות בשירות הענן Google Drive. כעת, מודיעה גוגל כי השירות, אשר לא היה זמין לכל המשתמשים, יהיה זמין לקהל הרחב ויאפשר גיבוי מלא של מרבית התכנים ב-Whatsapp.

שיתוף הפעולה החדשה יאפשר לכל משתמש ליצור גיבוי פרטי של חשבון ה-Whatsapp על גבי שטח האחסון שלו ב-Google Drive. ברגע שהמשתמש ירצה לעבור למכשיר אחר כל שעליו יהיה לעשות הוא לטעון את הגיבוי מהענן ואז כל המידע ישוחזר ישירות למכשיר החדש. הגיבוי יוכל לשמור מגוון רחב של מידע: שיחות טקסט, סרטונים, תמונות וקטעי אודיו.

drive_whatsapp_n6_double

לאחר העדכון החדש ניתן יהיה לבחור את תדירות העדכון: יומי, שבועי, חודשי או אף פעם. לצד זאת, ועל מנת לא לחנוק את שטח האחסון ב-Drive, ניתן להחליט בכל גיבוי וגיבוי אם לכלול את סרטוני הוידאו שנשלחו או לא.

העדכון עתיד להתחיל להופיע למשתמשים השונים החל מהיום ובגוגל ממליצים לחפש מידי פעם בתפריט ההגדרות אחר האפשרות לביצוע הגיבוי. בכדי לבדוק זאת יש לגשת להגדרות האפליקציה ולאחר מכן ללחוץ על “צ’אטים ושיחות” (Chats an calls), לבחור בגיבוי צ’אט (Back up chats), אז יופיע בחלון זה הודעה על כך שישנה אפשרות לבצע גיבוי ב-Drive.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים