שינויים במזרח: Huawei תופסת את המקום הראשון במכירות הסמארטפונים בסין

Huawei UK Offices משרדי וואווי באנגליה (קרדיט: יח”צ Huawei)

על פי הערכות, יצרנית הסמארטפונים הסינית Huawei אוחזת, נכון לרבעון השלישי של 2015, במקום הראשון במשלוחי הסמארטפונים בסין, כשמציגה גידול משמעותי בהשוואה לאותו הרבעון בשנה שעברה.

את הדברים מפרסמת חברת המחקר Canalys באתר האינטרנט שלה. שם, מציינת החברה כי על פי הערכותיה Huawei הצליחה, בפעם הראשונה מאז הקמתה וכניסתה לשוק הסמארטפונים הרווי, לזכות במקום הראשון במכירות הסמארטפונים בארץ מולדתה, סין.

דברי אנליסט חברת Canalys, ג’סי דינג, בתרגום חופשי לעברית:

העלייה של Huawei לכס המלכות במכירות הסמארטפונים בסין הינה הישג מרהיב, במיוחד בשוק הסמארטפונים הגדל והרצחני של סין. מנגד, שיאומי, עם יעד מכירות של 80 מיליון סמארטפונים ברחבי העולם ב-2015, נמצאת תחת לחץ עצום להמשיך בגידול ברחבי העולם, בעת שהיא נחלשת בשוק הביתי שלה.

את התואר המרשים קוטפת החברה, הממוקמת במקום השלישי במכירות הסמארטפונים בעולם, בזכות גידול של לא פחות מ-81% במשלוחי הסמארטפונים בהשוואה לשנה שעברה.

מוקדם יותר השנה היה מצב מכירות הסמארטפונים בסין שונה למדי. ברבעון הראשון של השנה הייתה זו דווקא אפל שזכתה בתואר הנחשק, בעת שמכרה באותו רבעון לא פחות מ-14.5 מיליון סמארטפונים בסין בלבד. מאוחר יותר, ברבעון השני של השנה, תפסה את המקום הראשון Xiaomi, שאחזה בתואר גם היא למשך רבעון בודד.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים