Xoom של מטורולה הומהר ל-1.5GHz, והפגין את יכולותיו המוגברות בשלל מבחנים

אחרי שכבר החלטתם (או לא) איזה טאבלט לבחור מתוך שלל האפשרויות, הנה נתון נוסף שיוכל לסבך לכם את הבחירה: ה-Xoom של מוטורולה הרשים רבים מאיתנו בברצלונה ואף קודם לכן. לא עבר זמן רב מאז שהוא הגיע לידיים הלא נכונות וכבר הוא נפרץ באופן מלא, מה שמאפשר לנו כעת “הרשאות על”, וכפועל יוצא מכך – לבצע בזום כמעט כל זמם שעולה על רוחנו.

ומה יותר כיף לעשות עם מחשב לוח מאשר לנסות לקחת אותו הכי רחוק שאפשר? כמה אנשים מוכרים הצליחו לגרום למעבד כפול הליבה המזמזם בעורקיו של הטאבלט, Tegra 2, להגיע למהירות שעון של 1.5GHz. התוצאה היתה נתונים מרשימים בבדיקת Linpack, שמדדה ביצוע של 43MFLOPS. אך זה לא הכל – בבדיקת Quadrant הגיע הזום המומהר לציון מרשים של 3105 נקודות. חשוב לציין כי ההישג הזה לא התגלה בטעות, אלא נערך ע”י SetCPU בכבודו ובעצמו. ולמי שעדיין סקפטי – הנה סרטון שמוכיח זאת:


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים