שמועה: iPhone 6C יושק ב-2016 וירצה את חובבי המסכים הקטנים

Apple iPhone 5C Apple iPhone 5C

שמועה חדשה שעשתה דרכה לרשת חושפת את מפרטו של ה-iPhone 6C, דגם אייפון מוזל שככל הנראה יושק במהלך השנה הבאה.

בדומה למכשיר ה-iPhone 5C המוזל שהושק לצד ה-iPhone 5S לפני כשנתיים, הדגם החדש צפוי להציע את אותם הקרביים של הדור הקודם – מוטמעים בתור מעטפת פלסטיק צבעונית וזולה לייצור. בלב המכשיר תפעם מערכת ה-Apple A8, אותה מערכת עוצמתית שמפעילה גם את מכשיר ה-iPhone 6. בדומה למכשיר ה-iPhone 6, גם ב-iPhone 6C יוטמע גיגה-בייט אחד בלבד של זיכרון ראם.

בשלב זה לא ברור האם תטמיע אפל את חיישן טביעות האצבע Touch ID במכשיר החדש או שמא תזנח אותו לטובת הוזלת העלויות. עם זאת, לאחר שהפכה את החיישן לרכיב חובה בסדרות ה-iPhone וה-iPad וחלק חיוני ממערכת התשלומים Apple Pay, סביר להניח כי אפל תרצה להטמיע את החיישן על מנת לשמור על אחידות (אם הדבר יתאפשר כלכלית).

המתכון לאייפון מוזל: קרביים של השנה שעברה ומעטפת מפלסטיק
המתכון לאייפון מוזל: קרביים של השנה שעברה ומעטפת מפלסטיק

גודל המסך יעמוד, ככל הנראה, על 4 אינץ’, ובכך ירצה את כל חובבי המסכים הקטנים שהתאכזבו מבחירתה של אפל ללכת אחר הזרם ולהגדיל את מסך האייפון. לפי השמועה, המכשיר החדש יושק באמצע שנת 2016 – בנפרד מהשקת ה-iPhone 7.

רק הזמן יגיד האם אכן תבחר אפל להשיק אייפון מוזל נוסף או תישאר יצרנית של מכשירי דגל בלבד (לאור הצלחתו המועטה של הדגם המוזל הראשון שהשיקה).


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים